کد خبر: ۶۳۶۹۱
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
حرج چلداوی عضو انجمن اسلامی معلمان خوزستان در گفتگو با شوشان: هفته آینده نشستی به منظور بررسی انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز برگزار می شود
خدشه ای بر انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز نیست
خدشه ای بر انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز وارد نیست و همان افرادی که در رسانه ها نام آن ها ذکر شده حائز رای اکثریت شدند.


شوشان: عضو انجمن اسلامی معلمان خوزستان در گفتگو با شوشان درباره شائبه تقلب و خدشه بر انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز گفت : خدشه ای بر انتخابات انجمن اسلامی معلمان اهواز وارد نیست و همان افرادی که در رسانه ها نام آن ها ذکر شده حائز رای اکثریت شدند.

حرج چلداوی افزود: در روز انتخابات یکی از افراد به نفع دو نامزد وارد عمل شد و در شمارش اولیه ، آرا دو نفر از نامزدها را افزایش داد که پس از بازشماری مجدد ، نتیجه تغییر کرد و آرا آن دو کاندیدا تصحیح و کاهش یافت اما همچنان جزو لیست باقی ماندند. 

عضو انجمن اسلامی معلمان خوزستان با بیان اینکه هیچ خدشه ای بر انتخابات برگزار شده نیست ، گفت: برای اینکه صحت انتخابات تایید شود قرار است هفته آینده یک داور از شهرستان اهواز و داور دیگر از کشور ، جلسه مشترکی برگزار نمایند و تصمیات نهایی در این نشست اتخاذ شود.