کد خبر: ۷۹۲۱۶
تاریخ انتشار:۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
سومین تغییر در حوزه وزارت راه و شهرسازی خوزستان
انتصاب مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان
عادل دریس مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به عنوان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد.

شوشان: عادل دریس مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به عنوان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش شوشان، پس از تغییر مدیریت راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و همچنین انتخاب سرپرست برای راه و شهرسازی خوزستان ، در هفته گذشته ، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به صورت اداری و درون سازمانی انجام شد .  طی حکمی که روز شنبه 29 مهرماه از سوی محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی صادر گردید ، عادل دریس سکاندار بنادر استان خوزستان شد.

پس از استقرار دولت دوازدهم و تثبیت کابینه جدید ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در اولین تغییرات ، محمد راستاد که در زمزه مدیران تحصیلکرده ، متخصص و از درون بدنه حوزه دریایی کشور بوده را بعنوان مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی مشور که یکی از تخصصی ترین سازمان های دولت به شمار می رود ، معرفی نمود. انتخاب محمد راستاد که از بنادر کار خود را شروع نموده و بر اساس تخصص خود مراتب پیشرفت و ارتقاء در سازمان مذکور را طی نموده ، حرکتی خوش یمن برای جامعه دریایی به جهت استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی درون سازمانی برای مدیریت در سطوح بالا بوده است.

انتخاب عادل دریس بعنوان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز بر اساس رویکرد نو مدیریت جدید سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت . عادل دریس یکی از مدیران تحصیلکرده ، متخصص ، متعهد و بومی استان خوزستان به شمار می رود که با سابقه بیش از 8 سال مدیر کلی در خرمشهر با پشتوانه علمی و کوله باری از تجربه سکاندار بنادر استان خوزستان گردید و امید است این دست انتصابات و روند انتخاب مدیران بومی توانمند در جایگاه های مختلف استان تداوم داشته باشد تا مسیر توسعه استان خوزستان هموارتر گردد.

بنا بر شنیده ها ، مراسم تودیع و معارفه رسمی مدیر کل بنادر و دریانوری استان خوزستان در هفته آینده و طی مراسمی با حضور مقامات مسئول کشوری و استانی برگزار خواهد گردید.