کد خبر: ۸۸۹۹۷
تاریخ انتشار:۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
نشست مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با مشاوران مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اهواز
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: همت و اراده مشاوران باید در مسیر ترغیب مدیران واحدهای تولیدی برای استفاده از خدمات مشاوره ای در زمینه های متنوع و گسترده ی فعالیت های صنعتی و تولیدی به کار گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان " در نشست با مشاوران مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک های صنعتی اهواز واقع در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز بیان کرد: این مرکز در یک فضای بسیار مناسب برای تجمیع مشاوران احداث شده که در زمینه های مختلف کسب و کار به  بخش های صنعتی و سایر بخش ها خدمات مشاوره ای ارائه شود و امیدواریم با همگرایی و هم افزایی کامل بین مشاوران در قالب کلینیک صنعت عارضه یابی و آسیب شناسی واحدهای تولیدی انجام گیرد تا با طرح راهکارهای علمی و عملی برخی از مشکلات و چالش های صنعت گران حل شود.

وی با اشاره به اهمیت بهره مند شدن از خدمات مشاوره ای توسط بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط عنوان کرد: همت و اراده مشاوران باید در مسیر ترغیب مدیران واحدهای تولیدی برای استفاده از خدمات مشاوره ای در زمینه های متنوع و گسترده ی فعالیت های صنعتی و تولیدی به کار گرفته شود و پیشنهادی که مبنی بر راه اندازی دبیرخانه بخش خدمات مشاوره ای صنعت نیز ارائه شد می تواند با امکان سنجی و نیاز سنجی اجرا گردد.

محمدیان در ادامه به پروژه های عمرانی اجرا شده در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز اشاره کرد و  افزود:  عملیات اجرایی احداث پارکینگ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک های صنعتی اهواز واقع در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز با  اعتبار 1 میلیارد و 655 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی شروع خواهد شد.  

وی اظهار کرد: روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز بسیار مطلوب بوده است و از سال گذشته تاکنون حدوداً 47میلیارد ریال پروژه در این شهرک اجرا شده است تا شرایط برای صنعتگران مستقر و متقاضیان سرمایه گذاری فراهم شود.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در پایان به تبادل نظر و پرسش و پاسخ با مشاوران حاضر در نشست پرداخت.

مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک های صنعتی اهواز در آذرماه سال 95 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد، این مرکز با اعتبار 105 میلیارد ریال و زیربنای 5502 متر مربع و برخورداری از امکاناتی مانند سالن نمایشگاهی، آمفی تئاتر، سالن جلسات دارای ظرفیت استقرار 42 دفتر خدمات مشاوره ای است که در حال حاضر 25 شرکت خدماتی در دفاتر آن مستقر هستند.