کد خبر: ۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار:۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
منطقه ازاد اروند و توجه به هدف اصلی
شوشان - منصور فاضلی عضو شورای مرکزی مجمع متخصصین خوزستان :

با سلام عرض ادب و احترام 

امروز همایش تجلیل از صنعتگران نمونه منطقه ازاد اروند برگزار گردید . صنعتگرانی که سالیان سال با جان و دل برای توسعه و تجارت این منطقه تلاش نموده ، صنعتگرانی که کمبوده ها و نا ملایمتی ها را به جان خریده و با تلاش بی وقفه خود را سراپا نگه داشته اند .

علی الظاهر منطقه ازاد به هدف اصلی خود که همانا اهمیت به صنایع کوچک میباشد روی اورده و کمر همت بسته ، توجه و توسعه صنایع را در دستور کار خود قرار داده است.

مناطق ازاد در دنیا با هدف توسعه صنایع کوچک و تولید، ایجاد و شکل پذیرفت، ارز اوری، چرخش اقتصاد ، اشتغال درون زا و در صدر انها اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بوده که باعث گردیده تا اغلب کشورهای دنیا رو به مناطق ازاد بیاورند .

تا همین چند ماه پیش بود که منطقه ازاد هیچ توجهی به صنایع و بخش تولید نداشت.

این یعنی هدف اصلی منطقه توسعه و رشد صنایع نبوده و معمولا صنعتگران دل پر دردی از منطقه داشتند اما با حضور و استقرار دکتر سید علی موسوی در پست معاونت سرمایه گذاری در کنار دکتر سالم پور در بخش تولید ، توجه ویژه ای به بخش صنعت معطوف شد.

صنایع جان تازه ای گرفت .پتانسیل ها خود نمایی کرد . طوری که نشست های پی در پی با مدیر عامل محترم سازمان، استاندار محترم در مباحث گوناگون و رفع موانع تولید به اولویت اهداف بدل گشت رخوت از صنایع بر بست و انگیزه ای مضاعف بر صنعت و تولید چیره گشت . انچه مشهود است معاونت سرمایه گذاری سازمان و مدیر تولید و همکارانش همت و عزم خود را جزم نموده اند تا رفع موانع تولید و ایجاد فرصت های شغلی را رقم زنند .نشست های مکرر و جلسات پی در پی با صنعتگران.

پیگیری مشکلات انها انگیزهای سرمایه گذاری را دو چندان نموده و باعث گردیده نظر صنعتگران و تولید کنندگان به منطقه ازاد نسبت به گذشته تغییر چشمگیری داشته باشد.

امروز در یک اقدام شور انگیز منطقه با تجلیل از صنعتگران در حضور مدیران محترم استانی و ایات عظام ، تولیدکنندگان نمونه را معرفی سپس با اهدا یادبود عملکرد انان را پاس داشت .بی شک انچه امروز شاهد بودیم انگیزه عزیزان صنعتگر و همچنین مدیران محترم سازمان را برای تدبیری رو به رشد و تلاش انها برای ایجاد فرصت های بیشتر را دو چندان خواهد کرد.

جا دارد به نوبه خویش از معاونت پرتلاش سرمایه گذاری و همچنین مدیر تولید سازمان و عزیزان ‌همکارش و در صدر انها از مدیر عامل محترم سازمان منطقه ازاد که در این ایام توجه ویژه ای به بخش صنایع داشته تشکر و قدردانی نمایم و برای این عزیزان توفیق روز افزون را از خداوند منان مسئلت نمایم.

العاقبه للمتقین الهم و اجعلنا من المتقین