کد خبر: ۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار:۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
اگرعدالت رعایت شود جای خیلی ها عوض می شود
شوشان - بیات محمدی :

هرچه گفتیم بازنشسته ها را به چند دلیل وارد دایره مدیریت اجرایی کشور نکنید اولا اینها بعلت اینکه بعضا تاخرخره در دریای پول فرورفتند نه دل به کارمی هندنه انگیزه و خلاقیتی دارند، هرچی داشتند رو کردند وچیز جدیدی برای ارائه ندارند وبعلت به سقف رسیدن آرزوهایشان  ترسی هم از نهادهای نظارتی و امنیتی ندارندآفاقه نکرد که نکرد نتیجه کار اینکه به استناد همان مواردی که عرض کردم داماد فلان وزیر بازنشسته ی بکار گرفته شده با ارز دولتی شد قاچاقچی و وارده کننده خودروهای لوکس .

بازگفتیم اینقدر خودی و غیر خودی و عوام و خواص نکنید این مرزبندی ها عوام و غیر خودی ها را متمرد و طغیانگر و خواص و خودی ها را مغرور و بعضا متکبر می کند باز آفاقه نکرد که نکرد، متاسفانه دیدیم که اطلاق لفظ خواص بر برخی، آنها را از خطا مصون نداشت بلکه برعکس بخشی از سوء استفاده کننده های  مالی از میان همان کسانی بودند که رنگ و لعاب خواص را به خود مالیده بودند.

بازگفتیم افراد بدنامی که در دهه شصت بانی و مسبب فساد بانکی یکصد و بیست وسه میلیاردی بانک صادرت بودند و درآن مقطع به یمن برخورداری از عقبه سیاسی قوی از اعدام جان سالم به در بردند را به تیم اقتصادی دولت وارد نکنید افاقه نکرد که نکرد و دیدیم که متاسفانه یکشبه ارزش پول ملی کشور توسط  سیاستهای غلط ایشان به یک سوم کاهش یافت .

باز گفتیم دولت هرچه باشد ولو ضعیف و ناکارامد، دولت است و رئیس جمهور منتخب مردم، به حرمت رای مردم باید در مقابل او تمکین کرد، به اسم دفاع از مردم  درصدد کشیدن چهار پایه از زیر پای دولت نباشید، دود این کار به چشم مردم بدبخت می رود، آفاقه نکرد که نکرد، ودیدیم  که بخشی از التهاب بازار و به چالش کشیده شدن معیشت مردم معلول این تفکر بود.

باز گفتیم هفتاددرصد کالاهای قاچاق که باعث ورشکستگی صنایع داخلی شده اند از مبادی دولتی وارد چرخه بازار می شود رئیس گمرک متهم ردیف اول واتفاقا بازنشسته هم هست او را بردارید و یک آدم قوی و باانگیزه جایگزین او کنید، او رابرداشتند ولی چه برداشتنی؟ بایک درجه ارتقاء او رابه وزارت اقتصاد رساندند .

باز گفتیم مردم مطالبات تلنبار شده ی بیشماری دارند تادیر نشده آستین شجاعت بالا زنیدو در سیاستهای کلی نظام رفورم و اصلاح انجام دهید و به مردم امتیاز دهیدآفاقه نکرد که نکرد، به زوردو پایشان را در یک لنگه کفش کردند و گفتند نه، همه چیز خوب است  و امورات و مقدرات کشور بسامان و ضریب رضاتمندی بالا، و همه جادر امن و امان، دیدیم که خوش بینی مفرط و بی اطلاعی از لایه های مختلف مردم و نداشتن درک صحیح ازنیازهای افراد جامعه اعتراضات و شورشهای مدنی، مردم را به کف خیابانها کشاند و کشور را در آستانه یک دگردیسی عمیقی سیاسی ، و اجتماعی قرار داد و یک بحران خطرناک رابه کشور تحمیل کرد.

الان هم خیرخواهانه اعلام می کنیم وضع موجود و نامساعد کشور محصول تفکرات و تصمیمات غلط  شمامسئولین است تادیر نشده این بار مردم را در نظرخواهی ها و تصمیم گیری هابه طرق مختلف دخیل وسهیم  کنید، این خیال عبث که هرکس مسئولیت دارد از دیگران بهتر می فهمد را از سر خود بیرون کنید و بدانید اگر عدالت رعایت شود جای خیلی ها باید عوض شود، ازما گفتن.