کد خبر: ۹۲۳۰۲
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
درگذشت مهندس علی خسروی مفرد معاون با اخلاق و پرتلاش شهرک های صنعتی خوزستان بر اثر حادثه تصادف

جامعه صنعت گران خوزستان در غم فقدان مهندس علی خسروی مفرد به سوگ نشستند

شوشان : شامگاه جمعه حادثه ای تلخ در خوزستان و جاده باغملک رقم خورد. مهندس علی خسروی مفرد معاون با اخلاق و پرتلاش شهرک های صنعتی خوزستان که برای سر زدن به خانواده به ایذه رفته بود در مسیر برگشتن در مسیر باغملک دچار حادثه تصادف شده و متاسفانه فوت شدند. در این حادثه همسر و فرزند ایشان نیز در خودرو حضور داشته که همسر گرامی ایشان بانو پروین مرادی نیز فوت می نمایند. این حادثه اندوهبار و تلخ خانواده بزرگ صنعتگران خوزستان و پرسنل شرکت شهرک های صنعتی و اهالی شریف شهرستان ایذه و همه آنان که با مهندس علی خسروی ولو از رهگذر یک برخورد می شناختند را در غم و اندوه فرو برد. تعدادی از مطلعین و دوستان این فقید سعید نیز از ضعف خدمات امداد و نجات گلایه شدید داشتند که چه بسا اگر در مدت زمان کمتری این فرد خدوم به بیمارستان منتقل می شد شاهد چنین اتفاق تلخی نبودیم.

تعابیر ذیل بخشی از خاطرات و نقل صنعتگران درباره این فقید سعید که از لحظات اولیه اطلاع در شبکه های اجتماعی نگاشته اند :

-          آقای خسروی معاونت صنایع کوچک شهرکهای صنعتی استان خوزستان بودند، انسانی به غایت متین و همیشه خندان،‌به لحاظ اخلاقی فوق العاده. به لحاظ کاری با شرافت، متعهد نسبت به صنایع استان و همیشه پیگیر.

-          مهندس خسروی بزرگ مردی بود با وجدان کاری، دلسوز، مهربان، مدیر، مدبر، خنده رو، روحیه بخش و همواره پشتيبان صنعتگران که همه خوبی ها را داشت.

- هر آنچه از ايشان به ذهن خطور مي كند خوبي ، وقار ، متانت، ادب و ... است.

- خبر در گذشت مهندس خسروی  که انسانی به تمام معنی والا،وارسته،صدیق و شرافتمند بود چنان تلخ و ناگوار است که زبان از گفتن تسلیت قاصر. شرکت خدماتی شهرک صنعتی ۴ به نمایندگی از کلیه صنعتگران شهرک ۴ در گذشت این عزیز را به خانواده محترم و شرکت شهرکهای صنعتی تسلیت عرض مینماید واز خداوند متعال علو درجات را برایشان مسئلت داریم.

- واقعا برای ما قابل باور نیست.

خداوند همیشه انسان های خوب رو گلچین میکنه. یاد و خاطره ایشان همیشه در دل و جان ما جاودانه خواهد بود. خدا رحمت کنه.

-          گلچينِ روزگار عجب با سليقه است / مي چيند آن گلى كه به گلها نمونه است

-          خبر تاسف بار درگذشت مديري شايسته و صديق و مهربان و گره كشاي مشكلات صنعتگران استان باعث نهايت تاثر و تالم همگان گرديد از خداوند متعال براي ايشان طلب مغفرت و بهشت برين و براي بازماندگان طلب صبر و شكيبايي و براي مصدومين ارزوي شفاي عاجل دارم خداوند رحمت شان بفرمايند.

-          خبر درگذشت مهندس علی خسروی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند. خداوند او را با صالحین و شهدا محشور و قرین رحمتش فرماید.