کد خبر: ۹۵۳۸۵
تاریخ انتشار:۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار می کند؛
دومین كارگاه آموزش خبرنگاری و شیوه های نوین خبرنویسی
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: هندیجان از خبرنگاران حرفه ای، مجرب و کارآمدی برخوردار است که گستره کاری آنها در صدا و سیما و خبرگزاری های ملی است
شوشان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان اظهارکرد: دومین كارگاه خبرنویسی حرفه اي براي خبرنگاران و روابط عمومی ها به منظور افزايش مهارت و دانش خبری خبرنگاران، کارشناسان روابط عمومی ادارات و سایر علاقه مندان، در سالن خلیج فارس هندیجان برگزار می شود. 

مسعود میرزاپور با اشاره به اهميت ارتقای سواد رسانه ای افزود: جهان امروز، دنيای ارتباطات و روابط عمومی است و هر کس بیش از دیگران به این سلاح مجهز باشد از موفقیت و موقعیت بهتر و بیشتری در پیشبرد اهداف شخصی و سازمانی برخوردار خواهد شد. 

وی ادامه داد: این دوره را در روز یکشنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور زینب شریفی، داراي دكتری تخصصی ارتباطات و روزنامه نگاری و مديرگروه رشته روابط عمومي دانشكده خبر اهواز برگزار خواهیم کرد.

میرزاپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه هندیجان از خبرنگاران حرفه ای، مجرب و کارآمدی برخوردار است که گستره کاری آنها در صدا و سیما و خبرگزاری های ملی است و هدف از برگزاری این دوره، اهتمام بر ورود نسلی نو در حوزه های مختلف رسانه ای است.