اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش :
نظری با اشاره به ممنوعیت پخش هرگونه کلیپ ، مطالب و تیزر انتخاباتی تبلیغاتی قبل از موعد مشخص شده در فضای مجازی، گفت : برگزاری سخنرانی در محافل عمومی مانند مساجد ، حسینیه ها و مدارس از مصادیق جرم و جرایم انتخاباتی پیش از موعد تبلیغات محسوب است.


 هرگونه اقدام تبلیغاتی پیش از موعد در قالب عملکرد به موجب ماده ۶۵ قانون انتخابات جرم است

به گزارش شوشان :مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلابی شهرستان شوش گفت : تبلیغات پیش از زمان قانونی از سوی داوطلبان انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شبکه های مجازی این شهرستان ممنوع و جرم است.

 نظری با اشاره به ممنوعیت پخش هرگونه کلیپ ، مطالب و تیزر انتخاباتی تبلیغاتی قبل از موعد مشخص شده در فضای مجازی، گفت :  برگزاری سخنرانی در محافل عمومی مانند مساجد ، حسینیه ها و مدارس از مصادیق جرم و جرایم انتخاباتی پیش از موعد تبلیغات محسوب است.

دادستان عمومی و انقلابی شهرستان شوش ادامه دادند : هرگونه اقدامات تبلیغاتی پیش از موعد کاندیداها و هواداران آنها حتی در قالب عملکرد به موجب ماده ۶۵ قانون انتخابات جرم محسوب و در صورت مشاهده با عوامل شناسایی برخورد جدی و قانونی صورت می پذیرد.

نظری در پایان گفت : تاکید می شود کاندیداهای حوزه شهرستان شوش و هواداران آنها از پخش و توزیع هرگونه مطالب تبلیغاتی خود داری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار