اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
وی در خصوص لزوم مبارزه با جوندگان و حیوانات ولگرد در مناطق شهری به مسئولین مربوطه دستورات لازم را داد و گفت: وجود سگ های ولگرد در مناطق شهری و هفت تپه مورد انتقاد مردم بوده و متولیان سلامت ضرورت دارد بهترین شیوه برای جمع آوری حیوانات ولگرد را اتخاذ نمایند.


عدنان غزی فرماندار شوش  ضمن تاکید بر حضور کلیه مسئولین در شورای سلامت و تاکید بر مساله سلامت و امنیت شهروندان شوش با عدم حضور برخی مسئولین در این جلسه برخورد لازم نمود.

غزی ضمن تبریک روز هوای پاک  گفت: : ۵ نفر از هر شهرداری جهت حضور در  یک کلاس توجیهی با موضوع  ضایعات و نخاله های ساختمانی که قرار است  تشکیل شود معرفی شوند.

وی در خصوص پاکسازی زباله های جاده مسیر فتح المبین با توجه به ورود کاروان های راهیان نور است به شهرداران تاکید کرد.
رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی گفت:در مساله حفاظت از بهداشت شهری و دفع نخاله های بیمارستان همه ما مسئولیم و انتظار میرود که به جد ورود شود.

وی در خصوص لزوم مبارزه با جوندگان و حیوانات ولگرد در مناطق شهری به مسئولین مربوطه دستورات لازم را داد و گفت: وجود سگ های ولگرد در مناطق شهری و هفت تپه مورد انتقاد مردم بوده و متولیان سلامت ضرورت دارد   بهترین شیوه برای جمع آوری حیوانات ولگرد را اتخاذ نمایند. 

وی تاکید کرد کلیه دستگاه های اجرایی موظفند با همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان به وظایف محوله رسیدگی کنند و اینگونه نباشد که یک دستگاه در حوزه ای به تنهایی فعالیت کند.

وی در خصوص پسماندهای عفونی دستور تشکیل کارگروه لازم را صادرکرد.


دادستان عمومی و انقلاب گفت:شبکه بهداشت ودرمان با مشارکت بخش خصوصی نسبت به تهیه دستگاه امحاء زباله عفونی اقدام نماید.
وی تاکید کرد: شهرداران بر نظافت عمومی معابر و خیابان ها اهتمام ببشتری داشته 
فرماندار به غائبان این جلسه تذکر داد و گفت:   عدم حضور در جلساتی که با امنیت و سلامت غذایی مردم مرتبط است قابل توجیه نیست.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار