اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان عنوان کرد:
رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: داوطلبانی که توسط هیات مرکزی تایید صلاحیت شده بودند ولی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند، به مدت سه روز می‌توانند شکوائیه خود را برای بررسی ارائه دهند.
ابوالحسن معماری اظهار کرد: بررسی صلاحیت تمام نامزدها به اتمام رسیده است و در حال اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها به صورت مستقیم به وزارت کشور هستیم.

وی افزود: وزارت کشور امروز (شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) نتایج را به فرمانداری‌ها یا حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور اعلام می‌کند و فرمانداری‌ها همین امروز نیز نتایج را به تمام داوطلبان، چه آن‌هایی که تایید صلاحیت و چه آن‌هایی که رد صلاحیت شده‌اند، ابلاغ می‌کند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: آن داوطلبانی که در مرحله قبل توسط هیات مرکزی تایید صلاحیت شده بودند و اکنون نیز توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند شکوائیه‌ای تنظیم کنند و آن‌ داوطلبانی که قبلا رد صلاحیت شده بودند و شورای نگهبان، امروز هم آن‌ها را رد صلاحیت کرده، دیگر پرونده‌شان تمام شده است و دیگر هیچ مرحله‌ای برای ارائه شکوائیه باقی نمانده است.

وی در گفت‌وگوی امروز، ۱۲ بهمن با رادیو خوزستان، بیان کرد: بر این اساس آن نامزدهایی که توسط هیات مرکزی تایید شده بودند ولی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند، از امروز، ۱۲ بهمن‌ماه به مدت سه روز می‌توانند شکوائیه خود را در اهواز به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات، در محل کیانپارس، خیابان ۱۰ غربی، نبش ایدون، ارائه دهند. همچنین این افراد می‌توانند شکوائیه خود را در تهران، محل مجموعه ورزشی تختی تحویل دهند تا ان‌شاءالله شورای نگهبان در خصوص این افراد پس از ۱۰ روز نظر نهایی را اعلام کند.

معماری گفت: ان‌شاءالله لیست نهایی تایید صلاحیت‌ها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزار می‌شود، ۲۲ بهمن‌ماه به وزارت کشور ابلاغ خواهد رد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار