اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
شوشان : داوود سلیمانی، فعال اجتماعی و رسانه ای گفت: نارسایی‌ها و ضعف سیاست‌های کلان بهداشت و سلامت عمومی، ضعف مدیریت‌ها، ضعف آموزش‌های بهداشتی و اجتماعی، نبود فرهنگ سازی مناسب به منظور همگرایی و رعایت اصول بهداشتی در شرایط بحران، بروز نبودن تجهیزات پزشکی، نبود زیر ساخت‌های مناسب و کافی جهت ارائه خدمات بهداشت عمومی، نبود پوشش مناسب بیمه‌های پزشکی و سلامت و مهمتر از همه تحریم‌های گسترده کشورمان در بخش تامین دارو‌های باکیفیت و اثرگذار بیش از بروز بحران" کرونا " می‌تواند سلامت جامعه کشورمان را با خطر و بحرانی به مراتب بزرگتر مواجه کند.

او افزود: شیوع " ویروس کرونا" در کشور چین و چندین کشور جهان کم کم به بحرانی جهانی تبدیل شده و همه کشور‌ها ساز و کار‌های مراقبتی، درمان و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس خطرناک را مهم‌ترین رویکرد خود در ارتباطات بهداشتی و اجتماعی خود قرار دادند.

سلیمانی اظهار کرد: کشور بحران خیز ایران نیز زمینه و استعداد بحران‌های بزرگ در ابعاد گسترده تری نسبت به سایر کشور‌های جهان دارا است که این موضوع حساسیت بیش‌تر مردم در مواجه با این بحران جهانی که هر روز بر دامنه آن افزوده می‌شود را بیش از پیش مشهود می‌کند.

این فعال اجتماعی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان در همه بخش‌های کشور و همچنین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در این خصوص به مراتب حیاتی و اثرگذار خواهد بود تا با اتخاذ تدابیر اثرگذار و اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم شاهد پاسخگویی به مطالبه گری مردم و ترمیم اعتماد خدشه دار شده جامعه باشیم.

راهکارهای پیشنهادی این فعال رسانه ای بمنظور گذر از بحران" کرونا" در ۳ بخش ( سازمان ها ، روابط عمومی ها و رسانه ها ) و  متن کامل این مصاحبه را می توانید در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مطالعه نمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار