اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
معاون وزیر تعاون در آبادان:
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط سخت فعلی و شرایط تحریمی کشور گفت: در این شرایط سخت که یک اجماعی علیه کشور شکل گرفته، تنها راه ما همان مقوله‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی "اقتصاد مقاومتی".
شوشان: غلامرضا پناه امروز، ۱۹ بهمن ماه در آیین افتتاح طرح تعاونی ۱۷۷ پروتئینی آبادان جنوب ایثارگران که در محل شهرک صنعتی آبادان برگزار شد، با اشاره به این طرح و قدردانی از تلاش و جدیت صورت گرفته جهت بهره‌برداری از این پروژه، اظهار کرد: اگر روزی آبادان و خرمشهر، میدان جنگ، مبارزه و استقامت بود، امروز جای جای میهن اسلامی، سنگر جهاد و مبارزه و صحنه تولید، کار، تلاش و فعالیت است.

وی افزود: ما اکنون در شرایط بسیار سخت و تحریم به سر می‌بریم، بنابراین در این شرایط سخت که یک اجماعی علیه کشورمان به خاطر استقلال و اهداف متعالی و مقدسی که دارد، شکل گرفته است، تنها راه ما همان مقوله‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی اقتصاد مقاومتی.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این اقتصاد مقاومتی شکل نمی‌گیرد، مگر با همت سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و کسانی که دل در گروی این مملکت دارند.

پناه با بیان اینکه امروز صحنه جهاد و مبارزه، تولید است، گفت: به همین خاطر امسال هم مقام معظم رهبری، سال را به نام رونق تولید به عنوان محور فعالیت و کار برای همه مسوولان، سرمایه‌گذاران و همه تلاشگران در عرصه آبادانی کشور، برگزیدند.

وی با اشاره به طرحی که امروز در آبادان افتتاح شد، عنوان کرد: از این سرمایه‌گذار که فقط یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بانک دریافت کرده و مابقی هزینه آورده خودش بوده و با اجرای این طرح برای ۵۰ نفر در منطقه اشتغالزایی کرده است، تشکر می‌کنم؛ این کار، حرکت بسیار مثبتی است.

پناه با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزا ادامه داد: در شرایطی که نرخ بیکاری در کشور ما رقم بالایی است، کسانی که بتوانند خانواده‌هایی را به آرامش برسانند، طبیعتا اجر مادی، معنوی و اخروی خواهند داشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار