اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
شوشان -  زمان بابادی شوراب :
شائبه برخورد قومی با نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان و با ردصلاحیت نامزدهای شاخص و بارزی از یک ‌قوم خاص مانند سید شکرخدا موسوی و مسعود اسدی، و ،،، !!!!در میان جامعه فارس شهرستان اهواز به این فرضیه ناصواب که میدان انتخابات آماده بهره برداری نامزدهای خاص شده دامن زده است.

ظاهر عملکرد برخی صاحب نفوذان خوزستانی این شائبه را بوجود آورده که با ساختن پرونده های غیرواقعی و ارسال گزارشات ساختگی اقدام به حذف این نیروهای بسیجی، مومن، انقلابی وفادار به نظام جمهوری اسلامی و میهن پرست برخاسته از جامعه ایی خاص نموده اند.
امیدواریم  بزرگوارانی که در مجلس خبرگان حضور دارند، به این نکته توجه داشته باشند، بخشی از رای آنها از حوزه های بختیاری و فارس استان می باشد و‌ چنانچه به سبد رای خود مراجعه نمایند متوجه خواهند شد از یک ‌جنس و قوم خاصی نمی باشد.

لازم به یادآوری است که شائبه عملکرد قومی از سوی بزرگان استان در این جغرافیا سمی قوی خواهد بود که موجب از بین رفتن حس همگرایی پیرامون منافع مردم استان خواهد شد. 
 و‌ این مسئله برای استان که جهت رسیدن به حق و‌ حقوق قانونی خود نیاز به یکپارچگی و همگرایی دارد و انکار موجودیت  هر قشر از مردم از طرف قشر دیگر، بر عمق فاجعه  افزوده و خسارات جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.

لذا از سوی کنشگران متعهد و دلسوز استان‌توصیه می شود در این شرایط بحرانی که جامعه ما نیاز به اتحاد و‌برادری دارند  ‌ به این موضوع توجه‌ شود که چه چیزی را فدای چه چیز دیگری می کنند؟ و با مراجعه به واقعیت های موجود جامعه و‌ جغرافیای خود به این نکته بیشتر توجه کرده و‌ در تقسیم بندی قدرت ‌سهم همسایگان نجیب و‌ قدرتمند خود را در رقابت در نظر گرفته و به این نکته که با تمامیت خواهی به مقصد نخواهند رسید، توجه ویژه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار