اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه عقب نشینی در برابر دشمن آن‌ها را گستاخ می کند گفت: اگر ملت و مردم در صحنه های مختلف کشور و انقلاب عقب نشینی کننند قطعا دشمن بر ما پیروز خواهد شد.
شوشان: امیر سرتیپ حمزه بیدادی با تبریک ۲۲ بهمن و دهه فجر اظهار داشت:  مردم ما باید با وحدت و حضور در راهپیمایی و در انتخابات پیش رو دشمن را مایوس و نامید کنند.

وی افزود: تمامی بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند و میکنند تا با این حضور  مشت محکمی بر دهان یاوه گویا زده شود و آنها را مایوس کنیم.

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور یادآور شد: با توجه به این که امسال شرایط منطقه به ویژه د ر ماه‌های گذشته به طوری بوده که لازم بوده امسال حضور مردم  بهتر از هر ساله باشد این اتفاق نیز افتاد  و  ملت شریف یکبار دیگر حماسه آفریدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطراه سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد:  شهادت ایشان روح تازه‌ای به حرکت انقلاب اسلامی ایران دمید و موجب وحدت بیش از پیش مردم شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار