اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم این استان با حضور پرشور خود در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند.
شوشان: آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایزی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه بصیرت و آگاهی مردم ایران به ویژه خوزستانی ها است.

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که همه اقوام استان برای تحقق یک آرمان گام بر می دارند و دشمنان از این موضوع ناراحت بوده و هراس دارند. امروز مردم خوزستان بار دیگر نشان دادند که همچنان پایبند آرمان های انقلاب اسلامی بوده و سر سوزنی از بیعت خود با رهبرشان جدا نمی شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما در طول چهار دهه گذشته وفاداری خود را به این انقلاب ثابت کرده اند گفت: همچنین همواره در همه صحنه‌های اجتماعی در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده و عرصه را بر دشمنان تنگ کردند.

وی افزود: امروز بار دیگر شاهد اقتدار و اتحاد مردم ایران و تجدید میثاقی دوباره با شهدا و امام راحل بودیم و امیدوارم روز به روز شاهد برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

مردم اهواز همگام با دیگر مناطق استان خوزستان و کشور روز سه‌شنبه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی بر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی شعار سر داده و در اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بر تداوم راه وی و دیگر شهدای والامقام تاکید کردند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار