اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
شوشان - حسن نسیمی :

(( وَالفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشْرٍ))
امروز صفحه ای دیگر از اراده و ایمان در دفتر وزین تاریخ پر صلابت جغرافیای عشق ورق خورد.
مردم آگاه و هوشیار ایران ثابت کردند هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و انقلاب و کشور اسلامی به میان آید همچون سال های پر غرور گذشته تاریخ انقلاب اسلامی و بلکه استوارتر از همیشه،  یکپارچه به صحنه می آیند.

امروز در بیداد سرمای بهمن ماه که مقارن با اربعین شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی،مردی از جنس ایمان، شجاعت ، اخلاص و ولایت مداری بود،شاهد نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم هوشیار ٬ آگاه و نجیب مردم نجیب اهواز در تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی دوباره با راه شهدای والامقام بودیم  راهی که معمار بزرگ انقلاب ترسیم کردند و شهیدان والامقام چراغ فروزنده این جاده عشق و غرور بودند.

این حضور حماسی تداوم گفتمان انقلاب اسلامی بود و به جهانیان نشان داد که ملت ایران شایسته تکریم و احترام است.

بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد صحنه ای از تجلی شور وشعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدتهای بی دریغ فرزندان غیور بودیم.
ملت همیشه آگاه ایران اسلامی امروز دگر باره نشان داد با بیرق آزادی خواهی  سردمدار آزاداندیشی و آزادی‌خواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای بی‌نظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزه‌های دینی است که به خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان‌ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگویی برای سایر کشورها باشد.
امروز مردم نجیب٬ صبور و با معرفت خطه زرخیز خوزستان دوش به دوش سایر ملت ایران در اقص
ی نقاط کشور فریاد آزادی خواهی و استقلال سردادند و با حضور در موج خروشان دریای حق طلبی با آرمان های امام راحل ٬ شهیدان والامقام و ولی فقیه زمان خود تجدید بیعت کردند.
امروز گره مشت ها از همیشه محکمتر ٬ فریادها رساتر و گام ها استوار تر بود.

حضور حماسی ملت بیدار ایران در نمایش اقتدار٬ که ادامه راه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی«ه»٬ شهیدان والا مقام  تحت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت بود نشان از ریشه ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
بی شک شور و شعور ملت آگاه  در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن  بار دیگر باعث ناامیدی بد خواهان و کینه توزان بویژه سردمداران کینه و نفاق و ایادی خودفروخته شان در منطقه  گردید.

بی شک ثمره خون شهید عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی ریشه کنی غده سرطانی منطقه و برچیده شدن بساط رژیم منحوس آل سعود خواهد بود و به زودی پرچم عدالت خواهی  به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود خواهد رسید.

انشالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار