اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه بازدید از اداره غرب اهواز گفت: باید با عقلانیت و سخت‌کوشی به دنبال کاهش رنج های مردم باشیم.

شوشان: "ارسلان غمگین" در ادامه بازدیدهای خود، صبح یکشنبه ۲۷ بهمن ضمن بازدید از اداره غرب اهواز و گفت و گو با مراجعان، روند خدمات رسانی به ارباب رجوع را بررسی کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این اداره قرار گرفت.

وی در جمع کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی غرب اهواز گفت: اکنون که درسخت ترین شرایط اقتصادی هستیم باید با عقلانیت و سخت‌کوشی دنبال کاهش رنج های مردم باشیم.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان که با وجود کاستی ها در پرداخت ها و نیز در حوزه تجهیزات و امکانات، اما عاشقانه و مخلصانه تلاش می کنند، گفت:‌

توقع من از شما این است که در عمل به وظایف خود کوشا باشید و در انجام امور مراجعان اخلاق اسلامی را رعایت کنید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره تجهیز و توسعه ساختمان ادارات کل شهرستان ها گفت: تلاش داریم تمهیدات لازم را برای ایجاد فضایی مناسب و شایسته کارکنان و مردم خوب استان فراهم آوریم.

غمگین خاطر نشان کرد: مردم شریف استان با تمام کمبود ها و کاستی ها صبورانه به کار و تلاش ادامه داده و خالصانه در بدترین شرایط در صحنه ها حضوری پر نشاط داشتند لذا ما به عنوان خادمان مردم شریف، وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان مشکل ها و مسایل آن ها را حل کنیم.

وی گفت: همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم کارمان را به نحو مطلوب انجام دهیم. وظیفه ما، خدمت به مردم، تحقق اهداف نظام، اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی وزارت خانه است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: در قبال مردم وظیفه بسیار سنگینی داریم و خدمت بی منت و صادقانه به مردم را باید افتخار خود بدانیم.گشاده رویی در برخورد با مراجعان، کاهش مدت پاسخ گویی و رسیدگی موثر به شکایات و ارایه پاسخ های شفاف، مستدل و مستند به قانون به کارگر و کارفرما و افزایش میزان رضایت مندی مردم مواردی است که همکاران ما باید جدی بگیرند.

گفتنی است: در این دیدار غلامعباس بهرامی رییس اداره غرب اهواز گزارشی از فعالیت های چهار ماه اخیر سال جاری حوزه مسوولیت خود ارایه کرد.

همچنین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن گفت و گو با کارمندان و بررسی مشکل های آن ها در دیدار با مراجعه کنندگان از کیفیت و چگونگی رسیدگی به درخواست های آن ها مطلع شد و بر پیگیری اجرای سامانه جامع روابط کار تاکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار