اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
شوشان - محمد شریفی :
میگم بی بی  گل عنبر من رای دادم و دارم میرم سراغ بقیه ی بدبختی هام،

 براتعلی امروز خو یکشنبه است و ۲۷ بهمن ، روز اخذ رای جمعه دوم اسفند است ، بعدش تو چطور رفتی و رای دادی ؟ اونهم به ۱۱۰ نفر

ولا راستش را بخوای  چند شب پشت سرهم مرحوم خانقلی خدا بیامرز میاد خوابم و  میگه تو اهواز به ۱۱۰ رای بده، بعدش هم  راهشو میکشه و  میره. بی بی تو که خون خانعلی  تو رگته و گوشت وپوستتون هم یکیه به نظرت پیرمرد چه میخواد بهم بگه؟ ۱۱۰ که شماره پلیس هست. 

آخه پیرمرد تو کی حواست سرجاش بود که حالا بار دوم باشه ، منظور عمو خانقلی اینه که به ۱۱۰ نفری که تو اهواز کاندیدا شدن و تایید صلاحیت شدند بینشان فرق نذار و به هر ۱۱۰ نفر رای بده !

 آخه مگه میشه ؟ ما تو اهواز فقط به سه نفر میتونیم رای بدیم...

بله که میشه ، یعنی تو باید توی ستاد هر ۱۱۰ نفر کاندید بروی و طوری برایشان آسمان ریسمان ببفافی که باور بکنند بهشان رای میدی ، بعدش هم کله صبح جمعه یک سر برو ایذه و باغملک و رامهرمز و عصر هم یک سر به شوشتر و مسجد سلیمان و دزفول بزن و اگر وقتی ماند به شوش هم برو ، اما به هیچکدامشان هم رای نده ، با این کار شرق و غرب و شمال خوزستان را یکپارچه می کنی و نصف نماینده ها در اردوگاه تو قرار می گیرند. 

بی بی من همان یکشنبه تو خواب پای صندوق رای رفتم و روی تعرفه نوشتم ۱۱۰ ، مگه من مارکوپولو هستم که توی یک روز شرق و شمال و جنوب خوزستان را دور بزنم .... 

ای خاک تو سرت کنم که تن خانقلی را توی قبر لرزاندی و یاد نگرفتی چطور خودت را بالا بکشونی..  

 بی بی شاید حق با تو باشه ولی من اینکاره نیستم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment [...] خودتون این چیه نوشتین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار