اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

با توجه به اخبار منتشره از سوی شرکت عقاب افشان در شهر کرمان، نسل جدید اتوبوس های اسکانیا تمامی استانداردهای لازم را دارا بوده و توانسته موجبات آرامش مسافرین و آسودگی خیال رانندگان و مالکین را فراهم کند. در کشور ما چند مدل اتوبوس در حال خدمت رسانی به مسافران هستند که در این بین اتوبوس های اسکانیای مدل دُرسا، مارال و VIP موفق شده اند بیشترین محبوبیت را از نظر کیفیت بدست آورند و از سایر رقبا پیشی بگیرند.

اتوبوس های اسکانیا

این نوع از اتوبوس ها بعد از اتوبوس های شرکت ولوو، وارد کشور شدند اما به دلیل امکانات خاص شان، به سرعت توانستند نظر مالکان و رانندگان را به خود جلب کنند. از سوی دیگر شرکت ولوو با ساخت اتوبوس های مدل ولوو B7, B12 و B9R زمینه های رقابت با این برند را فراهم کرد، اما اسکانیا همچنان در صدر خواسته مسافران قرار دارد. صندلی های راحت این اتوبوس ها از مهمترین و قابل توجه ترین خصوصیات، آنها به شمار می روند. علاوه بر این، در اتوبوس های اسکانیا معمولا دو عدد تلویزیون وجود دارد که باعث ایجاد سرگرمی برای مسافران تا مقصد می شود.

خیلی از افراد، آرامش در صندلی های مدل مارال را با راحتی صندلی هواپیما مقایسه می کننند. درنتیجه شما با پرداخت کمترین هزینه نسبت به سایر وسایل نقلیه، از سفری ایمن و راحت می توانید لذت ببرید. مونتاژ این نوع از اتوبوس ها در کشور ما بر عهده شرکت عقاب است. متاسفانه در سال های پیش، چندین دستگاه از اتوبوس های اسکانیا به دلیل برخی کاستی ها و خرابی ها دچار حریق شدند و این امر باعث ایجاد ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیری شد. از این رو شرکت عقاب تصمیم بر عیب یابی و رفع نواقص این خودرها گرفت و موفق هم شد و از آن پس تا کنون مدل های بی نقص مارال و دُرسا روانه بازار و جاده ها شده اند.

مدل های جدید اسکانیا

طراحان صنعت ماشین سازی با ایجاد یکسری تغییرات در چراغ های اتوبوس اسکانیا، تلاش کرده اند که ظاهر سنتی آنها را به مدرن تبدیل کنند. آنچه که باعث شد اتوبوس های اسکانیا مجدداً محبوبیت خود را در بین مردم به بدست آورد، ایجاد تغییراتی در بدنه و استحکام آن در برابر تصادفات و احتراق است، خصوصیتی که در مدل های پیشین کمتر به چشم می خورد.

یکی دیگر از ویژگی های اتوبوس نسل جدید اسکانیا، طراحی داخلی آنهاست که مانع ورود صدا به داخل ماشین می شود و این خصوصیت موجبات آرامش مسافرین را تا مقصد فراهم می کند. صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که مسافران می توانند زاویه آنها را تغییر دهند و مدت های طولانی بدون اذیت شدن در آنها بمانند. در قسمت سقف اتوبوس و بالای سر هر مسافری، امکانات گرمایشی و سرمایشی وجود دارد که به دلخواه می توانند آنها را تنظیم یا حتی خاموش کنند.

خصوصیات اتوبوس اسکانیا مدل VIP

مدل VIP به نسبت مدل های دیگر امکانات جذاب تری دارند از جمله:

· تغییر حالت صندلی ها به تخت برای خوابی راحت.

· اختصاص یک مانیتور برای هر یک نفر ( این مانیتورها در پشتی صندلی جلویی قرار دارد).

· وجود پریز برق در کنار صندلی ها جهت شارژ کردن وسایل الکتریکی همراه

· وایفای رایگان

بلیط اتوبوس تهران قم

مسیر تهران قم یکی از مسیر های پر تردد کشور است و یکی از دلایل آن وجود بارگاه ملکوتی بانو حضرت معصومه (ص) می باشد. نزدیکی شهر تهران به قم باعث شده اغلب افراد، اتوبوس را برای این مسیر کوتاه مدت انتخاب کنند که کم هزینه و ایمن تر است. فاصله تهران تا شهر مقدس قم تنها 148 کیلومتر می باشد و طی 2 ساعت با اتوبوس می توان بین این دو شهر جابه جا شد. معمولا اتوبوس های با کیفیت اسکانیا از مدل دُرسا و VIP در این خطوط به مسافران خدمت رسانی می کنند. برای تهیه بلیط اتوبوس تهران قم، علاوه بر روش های سنتی حضوری، می توانید از روش های مدرن اینترنتی و از طریق سایت های مورد اعتمادی همچون مستر بلیط، اقدام به خرید نمایید.

بلیط اتوبوس تهران مشهد

شهر زیارتی مشهد دارای شلوغ ترین خطوط جاده ای نسبت به سایر استان ها می باشد. مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا علیه السلام و تهران به دلیل پایتخت بودن، از شهرهای به شدت گردشگر پذیر کشور هستند. برخی از افراد به دلیل مسائل کاری، حضور در دانشگاه ها، مسائل تفریحی و .... در طول سال چندین بار بین این دو شهر در رفت و آمد هستند. از این رو سعی می کنند وسیله ایی ایمن، با کیفیت و کم هزینه را برای سفر انتخاب کنند. اتوبوس گزینه پیشنهادی است که می تواند این خواسته ها را بر طرف کند. می توان بلیط اتوبوس تهران مشهد را سریع تر از آنچه که فکر می کنید از طریق وب سایت ها رزرو و خریداری کرد. فاصله تهران تا مشهد 900 کیلومتر است و این فاصله را در 11 ساعت با اتوبوس می توان طی کرد.

بلیط اتوبوس تهران شیراز

شیراز، شهر شعر و ادب فارسی همه ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. برخی از افراد به منظور تفریح، برخی برای مسائل کاری و برخی برای حضور در جشنوار های سالانه عازم سفر به این شهر می شوند. خیلی از سفرها از تهران به این شهر زیبا آغاز می شود. فاصله تهران تا شیراز 930 کیلومتر بوده و اگر بخواهید از تهران با اتوبوس به این شهر سفر کنید 12 ساعت در مسیر هستید. مسیرهایی که از آنها عبور می کنید یعنی قم، کاشان، اصفهان، شهرضا و آباده بر لذت سفر تهران شیراز با اتوبوس می افزاید و مطمئنا کسلی سفر را از بین خواهند برد. شما می توانید بلیط اتوبوس تهران شیراز را در هر لحظه از شبانه روز از سایت های مجاز خریداری کنید.

چگونه بلیط اینترنتی خریداری کنیم؟

این سوال خیلی از مسافران است که چگونه می توان بلیط را بدون اینکه به دفاتر فروش مراجعه کرد، خریداری نمود. این یک راه کار بسیار ساده دارد و آن هم انتخاب یک سایت عرضه بلیط های اینترنتی است. ما به شما سایت مستر بلیط را پیشنهاد می کنیم زیرا بهترین خدمات را در اسرع وقت ارائه می دهد. در هر زمان از شبانه روز و در هر کجا که باشید می توانید بلیط اتوبوس مستر بلیط را آنلاین خریداری کنید.

به سایت مراجعه کنید و در صفحه فروش، سربرگ اتوبوس را انتخاب نمایید و در آنجا فیلدهای خواسته شده را با دقت پُر کنید. مبدا و مقصد، زمان رفت و برگشت (برگشت را در صورتی که می خواهید بلیط دو طرفه باشد انتخاب نمایید)، تعداد مسافرین و در نهایت کلید جستجو را بزنید. سیستم به دنبال اتوبوس متناسب با شرایط شما می گردد، که اگر آن را پیدا نکند طی یک پیام شما را مطلع می سازد و اگر آن را پیدا کند، مشخصات آن را اعم از قیمت، ساعت حرکت و نوع اتوبوس به شما نشان خواهد داد. در پایان اطلاعات فردی را در کادرهای داده شده وارد می کنید و در آخر هزینه ها را آنلاین پرداخت می کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار