اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران:
رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مباحث مالیاتی صنعتگران گفت: این موضوع یک موضوع آزاردهنده است و از طریق اتاق به دنبال حل این مشکل هستیم.
ابوالفضل روغنی در جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران که امروز، دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری خواهیم کرد تا در جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و اتاق‌های استان‌های نفتی، مشکلات واحدهای تولیدی فعال در حوزه نفت و گاز بررسی شود.

وی با بیان اینکه فضای غالب خوزستان به دلیل حضور نفت، دولتی است، افزود: شرکت‌های بزرگ کارفرمای شرکت‌های کوچک هستند و در همه دنیا به این شکل است. در این زمینه انجمن هلدینگ‌های کشور راه‌اندازی شد تا زبان مشترک گفت‌وگو میان شرکت‌های کوچک و بزرگ به وجود بیاید.

رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران تصریح کرد: شرکت‌های متعددی در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی انجمن‌هایی را تاسیس کرده‌اند تا بتوانند با زبانی مشترک با شرکت‌های بزرگ کارفرما ارتباط برقرار و نسبت به پیگیری حل مشکلات خود اقدام کنند.

روغنی با اشاره به اینکه کشور دچار کاهش درآمد شده است و بحث مشکلات مالیاتی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان کشور عنوان کرد: این موضوع یک موضوع آزاردهنده است و از طریق اتاق به دنبال حل این مشکل هستیم. این وضعیت در استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌های کشور بدتر است و در این زمینه قرار است از طریق قوه قضاییه موضوع پیگیری و حل شود زیرا این موضوع در صورت ادامه به یک فاجعه ملی تبدیل خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار