اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
چرا با انتقال حوزه انتخابیه کسی مانند یونس محمدی که نمونه پاکدستی ست و زمانی منزل سازمانی وی درتهران محل اسکان شبانه مراجعه کنندگان جنگ زده خرمشهر بود موافقت نمی کنند؟ اما افرادی همانند غ.ت تایید شدند با بیش از ۳۰ شرکت خانوادگی و اقوام وی که با برگزاری شوی های تبلیغاتی که مورد انتقاد ائمه جمعه و دلسوزان نظام گردید؟
شوشان : یونس محمدی نماینده ادوار خرمشهر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام نمود که در تاریخ 98/10/24 درخواست انتقال حوزه انتخابیه خود را از تهران به خرمشهر تقدیم شورای محترم نگهبان کرد و تاکنون علیرغم پیگیری ها و تماس های مختلف اما متاسفانه آقای معماریان رییس هییت نظارت استان جوابگوی هیچکدوم از علما و بزرگان استان نبوده اند.
برخی از این تماس ها به قرار ذیل است :
دعوت آیت الله شفیعی نماینده خوزستان درمجلس خبرگان رهبری از آقای یونس محمدی در منزل خود و تماس با آقای معماریان که جوابگوی تلفن خود نبودند
تماس از دفتر آیت الله جزایری با آقای معماریان که بازهم جوابگو نبودند
تماس آیت الله کعبی با دکترکدخدایی و قول مساعدت ایشان که تاکنون نتیجه ای حاصل نگردید
مکاتبه آیت الله حیدری با آقای معماریان
مکاتبه دکتر لاریجانی رئیس مجلس با دکتر کدخدایی
پیگیری های صورت گرفته ازطرف حاج محمدفروزنده وزیراسبق دفاع و دبیراسبق شورای امنیت ملی


شایان ذکر است که یونس محمدی در دوران بازسازی های بعد از جنگ هشت ساله خدمات فراوانی به خرمشهر داشتند. وی تمامی مراحل اجرایی نظارت و شورای مرکزی را با تاییدیه طی نمود. ارتباط وی با علما نزدیک و چهره های شاخص دولت و نیازمندی خرمشهر به یک چهره ملی و شناخته شده حضور وی در حوزه انتخابیه خرمشهر برای رقابت انتخاباتی را ایجاب می کند. وی علیرغم داشتن مسئولیت اما تا ۲ سال پیش درتهران اجاره نشین بودند و دارای ۴ فرزند پسر هستند که ۲ فرزند بیکار هستند و ۲ فرزند در شرکت های خصوصی مشغول بکار هستند که مبین عدم داشتن هرگونه شرکت اقتصادی توسط آقای یونس محمدی و فرزندان وی است.
.
چرا با انتقال حوزه انتخابیه کسی مانند یونس محمدی که نمونه پاکدستی ست و زمانی منزل سازمانی وی درتهران محل اسکان شبانه مراجعه کنندگان جنگ زده خرمشهر بود موافقت نمی کنند؟ اما افرادی همانند غ.ت تایید شدند با بیش از ۳۰ شرکت خانوادگی و اقوام وی که با برگزاری شوی های تبلیغاتی که مورد انتقاد ائمه جمعه و دلسوزان نظام گردید؟
طبق قانون کاندیدای تایید شده می بایست تا ۱۵ روز قبل از برگزاری انتخابات نسبت به ارائه درخواست حوزه انتخابیه خود اقدام نمایند درحالی که بیش از یک ماه و اندی پیش درخواست آقای محمدی به شورای نگهبان اعلام گردید.
افرادی که انتقال حوزه انتخابیه آنها بعد از درخواست آقای محمدی بوده است و با آنها موافقت شده است به قرار ذیل اند :
- احمد مازنی نماینده فعلی تهران از تهران به گرگان
- فاطمه ذوالقدر نماینده فعلی تهران از تهران به میناب استان هرمزگان
- سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت های نهم و دهم از تهران به رامسر و تنکابن
و...
امیدواریم مسئولان امر به این سوال پاسخ گویند که چرا علیرغم موافقت با انتقال حوزه انتخابیه افراد ذیل اما با انتقال حوزه انتخابیه آقای یونس محمدی تاکنون موافقت نگردید و این کار منافع چه کسانی را به خطر می اندازد؟

رزومه یونس محمدی :
- نماینده ادوار اول دوم سوم و چهارم خرمشهر
- معاون اسبق امورمجلس کمیته امداد امام خمینی ره
- عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
- رئیس فعلی کارگروه انرژی اداره کل تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی


نامه سرگشاده یونس محمدی نماینده سابق خرمشهر به مردم شریف و انقلابی خرمشهر مظلوم
با اهدا سلام و تحیت و احترام
اینجانب افتخار می کنم که بیش از ۱۴ سال (چهار دوره) بعنوان نماینده خدمتگزار شما خواهران و برادران بوده ام.دردوران سخت جنگ تحمیلی که خرمشهر ویران و شما آواره بودید عاشقانه و صادقانه در کنارتان بودم؛ خانه ام پناهگاه شما و همه مهاجرین جنگ و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان بود.
من برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که باقطره قطره خون پاک ملت ایران بنا شده ،خودم و خانواده ام (همسر و فرزندانم) و جوانی ام را فدا کردم انشاالله خدای متعال بپذیرد چون امام ره فرمودند حفظ نظام و حفط مردم واجب است.ذره ای از نظام را برای خود و خانواده ام هزینه نکردم. در این ده دوره برای خدمت به شما و کشور عزیزم داوطلب گردیده و تایید صلاحیت شده ام و این بار از حوزه انتخابیه تهران داوطلب و در آن اقیانوس بیکران که حدود پنج هزارنفر داوطلب شده بودند صلاحیتم موردتاییدشورای محترم نگهبان گردید.مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تغییر حوزه انتخابیه از تهران به خرمشهر در موعد قانونی مقرر اقدام نموده ولی عده ای اجازه ندادند که برای خدمت به شما به خرمشهر بیایم!درحالیکه این کار قانونی بود و صدها نفر در شهرهای مختلف کشور این کار را انجام دادند.
نمیدانم چرا؟؟؟ آمدن من مصالح چه کسانی را به خطر می انداخت؟!
آمده بودم تا باعلم وتجربه و توانایی و روابطی که دارم ذره ای از مظلومیت و فقر شما عزیزانم را بر دوش بگیرم و مشکلات خرمشهر را حل نمایم ولی آقایان قانون را زیر پا گذاشته و فدای مصلحت و مصالح خویش کرده اند که امیدوارم در این دنیا و قیامت جوابگوی ظلمی که به من و شما کرده اند باشند.
من همیشه فردی مستقل و پیرو امام ره و رهبری بوده و هستم و با هرکسی که ذره ای با رهبری زاویه داشته باشد مخالف می باشم.دراین دوران که همه دشمنان باتمام توان رو در روی  انقلاب اسلامی ایستاده اندو نظام ما نیاز به تک تک آرای شما دارد و آرای شما قلب امام و رهبری عزیزمان را خوشحال و نظام رابیمه بیمه میکند ازشما عاجزانه تقاضا دارم باحصورگسترده در پای صندوق های رای مشتی دندان شکن بردهان آنان بکوبید ولی مواظب و مراقب باشید رای شما یک تصمیم مقدس است و دراین دنیا و آن دنیا مسئولیت دارید آن را به هرکسی ندهید؛ به فردی رای بدهید متدین و باتقوا که حافظ امانت شما باشد ؛به فردی رای بدهید که دارای علم و تجربه و عاشق خدمت صادقانه به شما باشد؛ به فردی رای بدهید که جلوتر از رهبر نباشد بلکه پا جای پای رهبر بگذارد؛به فردی رای بدهید که خودش را هزینه نظان و فدای شما کند.
افتخار می کنم که در این مدت علمای معزز خوزستان و شما عزیزان با روش های گوناگون بنده حقیر را مورد لطف و محبت قرار دادید و ازهمه عزیزان تشکر می نمایم.قلب های شما ستاد من و قطره قطره اشک های ذلال شما رای من بود؛به شما افتخار میکنم و دستتان را می بوسم و ازشما مبخواهم اگرقصوری کرده ام بنده را ببخشید و حلال کنید؛ خدای قادر متعال نگهدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزمان و شما بزرگواران و مظلومان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار