اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
شوشان - نوید قائدی :

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

رقابت و عرصه انتخابات در خوزستان پایان یافت و تقریبا نتیجه اکثر حوزه های انتخابیه مشخص شده است.
در خوزستان به دلیل تنوع اقوام و شرایط ویژه(استانی با منابع غنی و موقعیت استراتژیک) معمولا رقابت های انتخابات در نبود پر رنگ احزاب و تشکل های سیاسی با کارکردهای محسوس و اثرگذار،سنگین و چالشی است.
حال انتخابات با تمام فراز و فرودها اتمام یافته و دو مبحث مهم و کاربردی باید در سرلوحه امور قرار گیرد،که اتفاقا مسیر و اذعان آن باید از جانب مردم انجام شود.
اول از هم اکنون مردم و تشکل های مردمی و احزاب کمرنگ و جراید به عنوان چشم بینای مردم باید مطالبات جدی و اولویت های خود را شفاف و روشن بیان نمایند،هر کجا نیاز است ارائه راهکار دهند و از اولین روز تشکیل مجلس تا آخرین روز باید دقیق و موشکافانه عملکرد نمایندگان در تمامی ابعاد را رصد نمایند تا خدایی ناکرده نمایندگان دچار سستی و کژراهی نشوند.
انتظار بعدی از نمایندگان است که از هم اکنون خود را نماینده کل ملت ایران و استان خوزستان و حوزه انتخابیه بدانند و فارغ از نگاه های قومی و سیاسی و محفلی و... فقط و فقط به فکر رفع مشکلات بنیادین مردم باشند،در این راستا لازم است به هزاران دلیل موجه مانند بزرگی و ایثار مردم شریف خوزستان در همراهی با آرمان های انقلاب از دوران جنگ تحمیلی تا کنون،علیرغم وجود مصایب و مشکلات عدیده که زبانزده اخبار کشور بوده و هست،در تمام ادوار نمایندگی ادب و احترام و ارتباط مفید و سازنده با مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند،مراقب پیگیری ها و نطق ها و حضور در محافل و اطرافیان خود باشند،تا بتوانند در این برهه حساس نماینده راستین تمام مردم شریف خوزستان باشند و زمینه اتحاد و همگرایی تمام اقوام و توسعه همه جانبه و پایدار استان را فراهم نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار