اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

اطلاعاتی که قبل از خرید سنگ باید بدانید

صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پیشرفت بوده و از اقلام مختلفی در این صنعت استفاده می شود. توجه داشته باشید که می توانید از مصالح مختلفی برای ساخت و ساز استفاده کنید و یکی از پرکاربردترین ها را می توان سنگ دانست. سنگ ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از انواع سنگ ها کاربرد های متنوعی نسبت به یکدیگر داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که برای هر یک از بخش های ساختمان باید سنگ مناسب را انتخاب کنید تا هم زیبایی مطلوب را داشته و همچنین مقاومت بالایی نیز داشته باشد. سنگ ها از نظر طرح، اندازه، مقاومت و... به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و به همین دلیل حق انتخاب با شما خواهد بود و می توانید بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنید. به همین دلیل قبل از خرید حتما باید اطلاعاتی درباره انواع سنگ ها داشته باشید تا بتوانید انتخابی مناسب داشته و سنگی را انتخاب کنید که هم مقاومت و هم زیبایی مطلوب را داشته باشد. در ادامه توضیحات کامل تری از سنگ تراورتن ارائه نموده ایم:

سنگ تراورتن

یکی از پرفروش ترین انواع سنگ ها را می توان سنگ تراورتن دانست. این سنگ با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد می تواند انتخابی مناسبی برایتان باشد. توجه داشته باشید که سنگ تراورتن از جمله سنگ های رسوبی به شمار رفته و در گرمای بالا به وجود می آید. این سنگ دارای تخلخل بالایی بوده و به همین دلیل وزن پایین تری نسبت به سایر انواع سنگ ها مانند گرانیت و مرمریت خواهد داشت. توجه داشته باشید که این سنگ مقاومت وزن بالایی دارد اما مقاومت آن در برابر سایش پاین می باشد. سنگ تراورتن را می توانید در انواع اندازه ها و رنگ های مختلف مشاهده نمایید و به همین دلیل نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته و هر شخصی می تواند متناسب با خواسته خود اقدام به خرید این سنگ نماید. سنگ تراورتن در بخش های مختلفی از ساختمان کاربرد خواهد داشت و اصلی ترین کاربرد های آن را می توان به عنوان سنگ پله و نما دانست. به دلیل تخلخل بالای سنگ تراورتن، چسبندگی بالایی را از آن شاهد هستیم و به سهولت به سیمان خواهد چسبید و هیچگونه نگرانی از افتادن و یا جداشدن آن از ملات را نخواهید داشت. سنگ های تراورتن نقوش مختلفی بر روی خود دارند و بستگی به نوع معدن، می توانید بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنید.

سنگ پله

طبیعتا بهترین انتخاب برای پله، سنگ خواهد بود. سنگ های پله را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و البته بستگی به نوع موقعیت پله، انتخاب های متفاوتی می توانید داشته باشید. پله هایی که در فضای بیرونی منزل قرار گرفته اند بیشتر در معرض فرسودگی قرار دارند چرا که افزایش و کاهش دما یکی از اصلی ترین دلایل فرسایش سنگ به شمار می رود. برای پله های خارج از ساختمان می توانید از سنگ هایی مانند: تراورتن و گرانیت استفاده نمایید و انتخاب هر یک از این سنگ ها بستگی به نوع طرح مد نظر شما خواهد داشت. البته سنگ گرانیت میزان مقاومت بسیار بیشتری نسبت به تراورتن در برابر سایش خواهد داشت و به همین دلیل استفاده از آن برای سنگ پله مرسوم تر می باشد. برای پله های داخل ساختمان می توانید از هر نوع سنگی استفاده کنید اما به دلیل زیبایی منحصر به فرد سنگ تراورتن، اغلب از این سنگ به عنوان سنگ پله استفاده می شود. یکی از مهمترین مزایای استفاده از سنگ تراورتن به عنوان سنگ پله می توان به شکل پذیری بالای آن دانست به گونه ای که می توانید آن را به هر طرح و شکلی درآورید.

قیمت سنگ تراورتن

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. برای سنگ تراورتن نمی توان قیمت خاصی در نظر گرفت. سنگ تراورتن به دلیل تنوع بالایی که دارد قیمت متنوعی نیز خواهد داشت. سنگ های تراورتن دارای رگه هایی هستند که معمولا سنگ های با رگه کمتر کیفیت بالاتری خواهند داشت. به همین دلیل نیز قیمت سنگ های تراورتن با رگه کمتر بالاتر خواهد بود و البته امکان از بین رفتن و شکستن این سنگ کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید که سنگ های تراورتن در انواع اندازه های مختلف به بازار عرضه شده است که طبیعتا سنگ های با اندازه بیشتر میزان قیمت بالاتری خواهند داشت چرا که هم زیبایی منحصر به فردی داشته و هم در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را نصب کنید. برخی از سنگ های نما به صورت وارداتی هستند که طبیعتا قیمت این سنگ ها بالاتر از سنگ های تولید داخل خواهد بود. برای مشاهده قیمت دقیق سنگ مورد نظر خود می توانید به وب سایت های اینترنتی معتبر فروش سنگ مراجعه نمایید. شرکت ما یکی از بهترین روش ها برای اطلاع از قیمت دقیق سنگ خواهد بود.

سنگ نما

نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش هایی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. برای نمای ساختمان انتخاب های مختلفی پیش رو خواهید داشت و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید سنگ نمایید. سنگ هایی برای نمای ساختمان مناسب خواهند بود که اندازه بزرگ تری داشته باشند چرا که در این صورت امکان افتادن سنگ بسیار پایین تر خواهد بود. برای نمای ساختمان بهتر است سنگ هایی را انتخاب کنید که با سایر بخش های ساختمان همخوانی داشته باشد. سنگ تراورتن یکی از بهترین انتخاب ها برای نمای ساختمان خواهد بود و می توانید آن را در انواع رنگ ها و طرح های مختلف مشاهده و خریداری نمایید. لازم به ذکر است که سنگ نما مناسب سنگی است که هم مقاومت بالایی داشته و هم وزن پایینی داشته باشد چرا که در این صورت وزن وارده بر ستون های ساختمان کمتر بوده و مقاومت سنگ نیز بالا بوده و به مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی ساختمان ها بخش خمی دارند که در این صورت باید از سنگ های با ابعاد کوچکتر استفاده شود تا زیبای نما در این بخش نیز خیره کننده باشد.

خرید سنگ تراورتن

خرید یکی از مهمترین مراحلی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. برای خرید سنگ تراورتن راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که در حالت کلی این راه ها را می توان به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود. منظور از روش خرید حضوری، مراجعه به فروشگاه هایی است که در سطح شهر فعالیت می نمایند. خرید از این فروشگاه ها مزایا و معایبی خواهد داشت و یکی از مهمترین مزایای خرید از این مراکز را می توان بررسی دقیق سنگ دانست و البته این روش خرید معایبی مانند وقت گیر بودن نیز خواهد داشت و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به مراکز فروش اینترنتی داده است. مراکز اینترنتی متعددی اقدام به ارائه خدمات فروش سنگ نموده اند که می توانید یکی از بهترین مراکز را برای خرید سنگ انتخاب نمایید. شرکت ما یکی از مراکز فعال در زمینه فروش سنگ می باشد که می توانید بهترین انواع سنگ ها را از وب سایت این شرکت خریداری نمایید. یکی از مهمترین مزایای خرید سنگ تراورتن از این مرکز را می توان خرید سنگ با کیفیت بالا دانست و به همین دلیل توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نماید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه آنلاین صنایع سنگ وزین به آدرس اینترنتی https://sangevazin.com/


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار