اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
ابراهیمی با اشاره به دستور مدیرعامل شرکت گروه صنایع کاغذپارس و بسیج تمامی امکانات در این خصوص گفت: مدیریت با نظارت مستقیم تمامی اقدامات در حال انجام و پیشگیری ازکرونا ویروس را شخصا پیگیری و رصد می کند.
به  گزارش شوشان :مهندس شاپور ابراهیمی مدیر مجتمع شرکت گروه صنایع کاغذ پارس در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار شوشان گفت با وجود مشاهده ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور،خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی در شهرستان شوش و شرکت گروه صنایع کاغذپارس مشاهده و یا گزاش نشده است .


ابراهیمی افزود: بر حسب وظیفه ذاتی و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حفاظت از سلامت پرسنل جلسه ای با دعوت از مدیریت های مرتبط با موضوع در جهت اجرای برنامه‌های کنترل از شیوع ویروس کرونا  در چندین نوبت برگزار و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

 
مدیر مجتمع صنایع کاغذ پارس گفت: در این زمینه آموزش های لازم توسط کارشناسان بهداشت محیط به نیروهای خدمات،( آبدارچی، نظافت چی، کارکنان میهمان سراها) در خصوص نحوه ضدعفونی، گندزدایی سطوح آشپزخانه و سرویس های ایاب و ذهاب و محیط کارخانه  داده شد.

  اقلام مورد نیاز شامل دستکش، ماسک های یکبار مصرف، محلول های ضدعفونی کننده در اختیار کارکنان قرار گرفته در حال حاضر شرایط به صورت عادی می باشد، و جای هیچگونه نگرانی نیست.


وی خاطر نشان کرد: تمامی واحدهاو انبار، ادارات و سالنها، وسایل حمل و نقل مرتب و به صورت گسترده در حال ضدعفونی هستند و جای هیچ گونه نگرانی برای کارکنان وجود ندارد.

 
ابراهیمی با اشاره به دستور مدیرعامل شرکت گروه صنایع کاغذپارس و بسیج تمامی امکانات در این خصوص گفت: مدیریت با نظارت مستقیم تمامی اقدامات در حال انجام و پیشگیری از ویروس کرونا را شخصا پیگیری و رصد می کند.

وی در پایان تاکید کرد: مهم ترین توصیه این است که پرسنل و خانواده‌ هایشان آرامش خود را حفظ کنند و به شایعات توجه نکرده و با رعایت نکات بهداشت فردی در کمال آرامش از شیوع این بیماری تا کنترل و رفع آن همکاری لازم را داشته باشند.

 خبرنگار سمیه اکبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار