اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
 
شوشان خرمشهر:در دوره کاری جدید دارابی،بعد از رای دیوان عدالت اداری،در فاصله زمانی کمتر از دو ماه شاهد تغییرات عجولانه در بدنه ی شهرداری بودیم که هفت مورد از آنها تغییراتی در پستهای اصلی بوده اند.
با اندکی دقت در این عزل و نصبها شاید بتوان به این فرضیه رسید که این جابجایی ها و تغییرات،بیش از اینکه با هدف شایسته سالاری صورت گرفته باشد، به دلیل راضی نگه داشتن مخالفین و پیشگیری از اعتراضات آنها و جلب رضایت برخی افراد است.

در هیاهوی دست و پنجه نرم کردن مردم با کرونا ویروس،شهردار خرمشهر باز هم در ادامه عزل و نصب های اخیر،در سکوت خبری دست به تغییراتی جدید در بدنه شهرداری زد.

 روزبازار به جای عنبری در حوزه برنامه ریزی معارفه شد.

پورحمزاوی جای خود را به سلطانی داد تا زین پس،در امور قراردادها فعالیت کند.

خوری زاده تودیع و علوانی با سمت معاون مالی و اداری معارفه شد.

حجم بالای تغییرات در فاصله زمانی کمتر از دو ماه در این سازمان و ناآشنایی برخی افراد با وظایف جدیدی که به آنها محول شده،نه تنها نقطه قوتی برای شهرداری نیست بلکه به دلیل هماهنگ نشدن این افراد با حوزه کاری جدید،احتمالا هزینه هایی برای شهرداری و در نتیجه برای شهر ایجاد خواهد کرد.

اینطور به نظر می رسد که دارابی،بعد از حضور مجدد در شهرداری با شرایط ویژه و غیرمعمول(همراهی برخی ارگانها)بیشتر از سابق به حضور خود تا پایان دوره کاری شورای شهر اطمینان پیدا کرده و با بی توجهی به خواسته ها و رضایت شهروندان و بدون به جا گذاشتن کارنامه مثبت کاری،در سکوت معنا دار اعضای شورای شهر، به مسیر خود ادامه میدهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار