اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
همواره اصحاب رسانه به عنوان صدای مردم درکنار مسئولین در جهت بهبود اوضاع و در مسیر برقراری آرامش شهر و شهروندان حرکت کردند.
 
شوشان خرمشهر:طی سالهای گذشته که مردم خرمشهر با بحران های مختلفی از جمله بحران آب و ریزگردها و سیل و وقایع آبان ماه و آب گرفتگی های سطحی و...مواجه بودند،این خبرنگاران و اصحاب رسانه بودند که از سوئی مشکلات و گرفتاری های مردم را دیدند و با قلم خود کاستیها را به گوش مسئولین رساندند  و از سوی دیگر با انعکاس اقدامات و عملکرد مسئولین و با ارسال اخبار امید بخش تلاش نمودند  که نگرانی و تشویش را از اذهان عمومی دور کنند. و زمینه‌ساز اعتماد بین مسئولان و مردم باشند. 

همواره در این موارد اصحاب رسانه به عنوان صدای مردم درکنار مسئولین در جهت بهبود اوضاع و در مسیر برقراری آرامش شهر و شهروندان حرکت کردند.

اینک که بحران کرونا ویروس، چهره ی ناخوشایندی را در جای جای کشور و شهر و خانه ها از خود بجای گذاشته، و موجب نگرانی و اضطراب شهروندان شده است باز هم  این اصحاب رسانه هستند که زبان گویای شهروندان هستند و با بیان کمبود ها و نواقص و اطلاع رسانی دقیق سعی در رفع این معضل همه گیر داشته و دارند و به این امید که با انتشار اخبار موثق و آموزشهای مناسب به شهروندان، تاثیری بر روند توقف شیوع این بیماری داشته باشند مطالبی را به اشتراک میگذارند. 

اما براستی باید پرسید چه اتفاقی باعث شده که پس از انتقادات و پیگیری های دلسوزانه و مشفقانه از سوی رسانه‌ها در مورد عملکرد دانشکده علوم پزشکی، و مدیریت بهداشت و درمان خرمشهر در دو جلسه اساسی در خصوص معضل کرونا ویروس، یک یا دو  خبرنگار بصورت کاملاً گزینشی به جلسات دعوت میشوند و یا  بدون دعوت از رسانه ها، صرفا با دعوت از صدا و سیما، این جلسات برگزار میشود؟

و اما در پایان باید گفت ادامه این روند و حذف رسانه های به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان شهری بویژه در این بازه ی زمانی، قطعا آثار و نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت و به فاصله بین مردم و مسئولان دامن می زند.

امید است مدیران در اسرع وقت در جهت مرتفع کردن این ناهماهنگی و نقیصه اقدام کنند.

رؤیا اکبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار