اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی شفا در استان خبر داد.
عبدالرضا حاجتی امروز، پنجشنبه ۲۲ اسفند در جلسه قرارگاه جهادی شفا، اظهار کرد: برابر با ابلاغی که از تهران شد، قرار شد که مانند همه بلاهای طبیعی و اتفاقات، در کنار دولت باشیم. بنا بر تکلیفی که فرمانده سپاه مشخص کردند، قرارگاه جهادی شفا میان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکیل شد.

وی افزود: قرار شد که به ظرفیت‌های دانشگاه و آوردهای بسیج در حوزه پزشکان، پیراپزشکان، بهیاران و پرستاران، در حوزه نقاهتگاه، تولید ماسک و تولید ژل ضدعفونی کننده دست کمک شود.

حاجتی ادامه داد: همچنین قرار شد که برای ایزوله کردن و ضدعفونی کردن معابر از نیروهای انسانی غیرتخصصی استفاده شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت، گفت: ان‌شاالله ظرف ۳ یا ۴ روز آینده خبرهای خوبی از این قرارگاه خواهید شنید. این قرارگاه متشکل از بسیج جامعه پزشکی، متخصصین تراز اول استانی و مسئولان سپاه است که همه به کمک دانشگاه علوم پزشکی اهواز می‌آیند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۹ شب همه معابر، دستگاه‌های خودپرداز و اتوبوسرانی ضدعفونی می‌شوند، افزود: مقرر شد در شهرستان‌ها و پایگاه‌های مقاومت نیز همین قرارگاه‌ها تشکیل شود و در تهیه و توزیع کار تریاژ خانه به خانه، به علوم پزشکی کمک شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار