اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از محدودیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از شنبه، ۲۴ اسفندماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است:

"۲۰ شبانه‌روز از تلاش بی‌وقفه پرسنل سخت کوش سازمان اتوبوسرانی و همکاری طلاب حوزه های علمیه اهواز برای ضدعفونی اتوبوس‌های شهری اهواز می‌گذرد.

از آغاز پیدایش ویروس کرونا در کشور و پیش از هر دستورالعملی، با اتحاد، تلاش و یکدلی، کلیه اتوبوس‌ها و پایانه‌های درون شهری به صورت شبانه‌روزی شستشو، نظافت، پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی شده است.

در حال حاضر که ویروس کرونا در شرایط اوج خود قرار دارد، شهردار کلانشهر اهواز با هماهنگی استاندار خوزستان در اقدامی پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، دستور توقف و محدودیت سرویس‌دهی اتوبوس‌های درون شهری را تا اطلاع ثانوی صادر کرده است.

برنامه سرویس‌دهی در بخش اول از ساعت ۶:۱۵ تا ۸:۳۰ صبح و در بخش دوم از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ با تمام ظرفیت در کلیه خطوط برای رفاه حال کارمندان و کارگران که باید در محل کار خود حاضر شوند، انجام می‌شود.

تصمیم محدودیت و تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز در جهت سلامتی شهروندان و شکست سریع‌تر ویروس کرونا گرفته شده است."
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار