اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز ثبت‌نام جاماندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان از ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۶ اسفندماه خبرداد.
محمدحسین پناهی‌فر در خصوص ثبت‌نام جاماندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان اظهار کرد: مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی در ۱۵ شهر استان از ساعت ۱۰ ‌صبح پنجشنبه، ۲۲ اسفندماه آغاز شد و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه، ۲۳ اسفندماه ادامه داشت و در این زمینه یکسری از افراد اقدام به ثبت‌نام کردند.

وی افزود: سهمیه در نظر گرفته شده در این مرحله از ثبت نام، یک هزار و ۹۹۶ واحد مسکونی بوده است اما برخی از افراد موفق به ثبت‌نام در سامانه نشدند. در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده برای جاماندگان ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن، مهلت جدید ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بر این اساس افرادی که موفق به ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن نشده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۶ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه، ۲۷ اسفندماه با ورود به سامانه یا ارسال کد ملی، نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

پناهی‌فر ادامه داد: مردم در شهرهای اهواز، دزفول، ماهشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، شوش، بندرامام، شاوور، لالی، هفتکل، آغاجاری، باغملک و رامشیر می‌توانند در مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت www. mrud. ir و یا با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت‌نام اولیه در این طرح اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار