اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری چهارمین جشنواره استانی ایده‌های برتر دانش‌آموزی به زمان دیگری موکول شد.
ایرج کاظمی‌نژاد اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده بود که چهارمین جشنواره استانی ایده‌های برتر دانش‌آموزی، فروردین ماه ۹۹ برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، به زمان دیگری موکول شد. تاکنون  زمان دقیق برگزاری این جشنواره مشخص نشده است و پس از پایداری شرایط، برای برگزاری این جشنواره تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی هدف از برگزاری چهارمین جشنواره استانی ایده‌های برتر دانش‌آموزی را شناسایی دانش‌آموزان خلاق در حوزه کسب و کار بیان کرد و گفت: این جشنواره با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار خواهد شد و یکی از اهداف اصلی آن شناخت پتانسیل‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش است.

همچنین فرانک صحرایی، دبیر چهارمین جشنواره استانی ایده‌های برتر دانش آموزی (ایتاپ) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقرر شده بود که این جشنواره ۲۵ فروردین برگزار شود اما با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به زمان دیگری موکول شد. همچنین ممکن است که زمان دریافت ایده‌ها تا پایان فروردین به صورت مجازی تمدید شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان دارد یک ماه به سال تحصیلی افزوده شود، این جشنواره احتمالا در نیمه دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد. دانش‌آموزانی که قصد دارند در این جشنواره شرکت کنند، می‌توانند ایده‌های خود را به صورت مجازی و با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی www.itapf.ir  ثبت کنند.

دبیر چهارمین جشنواره استانی ایده‌های برتر دانش آموزی (ایتاپ) با بیان اینکه این جشنواره برای دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی است، گفت: محورهای این جشنواره فنی و مهندسی، علوم پایه، ارتباطات و اطلاعات، کشاورزی، منابع طبیعی، پیراپزشکی، تجهیزات بهداشتی و درمانی، فناوری‌های نوین، بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی، محیط زیست و انرژی‌های نو است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار