اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان تمهیدات برگزاری مراسم چهارشنبه سوری را تشریح کرد.

شوشان: سردار حیدر عباس زاده در برنامه ای تلویزیونی اظهار کرد: با همکاری همه دستگاه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در دو سال گذشته به خصوص سال ۹۷ وضعیت بسیار خوبی داشته ایم به نحوی که در چهارشنبه آخر سال هیچ رخداد مهمی در سطح استان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت قابل قبول و در شأن مردم و جلوگیری از تعرض، تخریب اموال عمومی، دولتی و خصوصی مهمترین اهداف مجموعه امنیتی، انتظامی و شورای تامین استان و شهرستان‌ها برای چهارشنبه آخر سال است، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و همراهی مردم همانند سال های گذشته نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال به خوبی برقرار می شود.

سردار عباس زاده بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و طبق مصوبه شورای تامین مبنی بر پیشگیری از تجمعات در پارک‌ها، آرامستان‌ها، تالارها و ... و تبع آن چهارشنبه آخر سال یکی از مصادیق مهمی است که باید از تجمعات پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ هزار عدد مواد محترقه جمع آوری شد و در سال جاری با همراهی مردم و تلاش ماموران پلیس ۵۴ هزار موادمحترقه کشف شده است، از شهروندان خواست که به فراخوان‌هایی که در فضای مجازی منتشر می شوند توجه نکنند، مغازه داران با پلیس نظارت بر اماکن عمومی همکاری داشته باشند و خانواده ها از مواد محترقه که می تواند مشکلاتی را برای فرزندان شان داشته باشد، استفاده نکنند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال با خاطیانی که اقدام به ایجاد ترافیک مصنوعی و تعرض به اماکن عمومی و خصوصی کنند، برخورد می شود و با هماهنگی مراجع قضائی و شورای تامین استان و شهرستان‌ها تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ بازداشت و خودروها نیز تا همین مدت توقیف خواهند شد.

بازدید مستمر پلیس امنیت اقتصادی برای پیشگیری از احتکار اقلام بهداشتی

سردار عباس زاده در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان پا به پای همه دستگاه هایی که در این ارتباط مسئولیت دارند، تلاش های خوب و برجسته ای از قبیل همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و شهرستان‌هایی که نیاز به بستری دارند، داشته و عوامل انتظامی در سه شیفت به صورت مستمر در مراکز درمانی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان خوزستان با خودروهای آبپاش معابر سطح شهر اهواز را ضدعفونی می کنند، افزود: یکی دیگر از اقدامات برجسته که درخواست مردم و وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است، برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان بوده که در این رابطه پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان تعزیرات حکومتی، صمت و غذا و دارو روزانه از اماکن و جاهایی که نیاز است، بازدید می کنند.

مسدودسازی ۳۰۰ سایت و صفحه اجتماعی منتشرکننده شایعات

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: پلیس فتا با رصد فضای مجازی ۳۰۰ سایت و صفحه های اجتماعی را مسدود و ۴۹ نفر که تبلیغات و شایعات دروغ منتشر می کردند را شناسایی و برای آنان اقدامات قانونی انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تدابیر شورای تامین استان با همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و سایر دستگاه های خدماتی، نیروی انتظامی در ورودی و خروجی شهرها مستقر شده و اقدام به تب سنجی و غربالگری از مسافران می کند.

دستگیری ۴۰ نفر از عاملان توزیع الکل مسموم  

سردار عباس زاده بیان کرد: در پی مسمومیت الکلی تعدادی از شهروندان در شهرستان اهواز، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی اهواز حسب وظیفه ذاتی با همکاری جامعه اطلاعاتی، ۴۰ نفر از عاملان اصلی توزیع الکل مسموم را شناسایی و دستگیر کردند که در این رابطه ۲۵ هزار لیتر الکل صنعتی و غیرمجاز کشف شد.

کشف ۹۴ درصدی جرائم خشن در خوزستان

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش‌های مجموعه همکاران در عوامل انتظامی، اجتماعی، ترافیکی و پلیس‌های تخصصی و پشتیبانی مراجع قضائی، در کنترل و مدیریت جرائم خشن ۹ درصد کاهش داشته ایم. در سال گذشته نیز ۲۰ درصد، سال ۹۶ در هفت ماهه ۴۶ درصد و در مجموع ۱۳ درصد در سه سال اخیر کاهش جرائم خشن داشته ایم.

وی با بیان اینکه ۹۴ درصد جرائم خشن کشف شده اند، تصریح کرد: در حوزه سرقت‌ها در سال جاری ۴ درصد کاهش مشاهده شده و ۸۴ درصد سرقت‌ها نیز کشف شده که بخشی از آن‌ها نیز مربوط به سال های گذشته بوده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار