اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی و نیروهای مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان پابه‌پای مسئولان و نیروهای نظامی به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس کرونا مقابله کنند.

شوشان: سرهنگ عباس نبگانی اظهار داشت: از دو هفته گذشته که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای گوناگونی برای مقابله با این مهمان ناخوانده وارد عمل شدند، در این میان گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی حوزه مقاومت شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان هم خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

وی افزود: گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی این حوزه و با همکاری دیگر ادارات تابعه سازمان آب و برق خوزستان در سطح استان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور افزود: این گروه‌های جهادی که شبانه‌روز پای کار هستند در امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری در مناطق حاشیه و کم‌برخوردار کلانشهر اهواز مانند کوی ملاشیه، سیاحی، عین‌دو، حصیرآباد، کوی طالقانی، منبع آب اهواز و شهر و روستاهای شهرستان باوی، به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی، بسیجیان و مهندسان متخصص حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان به‌منظور ایجاد بسترهای لازم در راستای حفظ سلامتی شهروندان تاکنون 125 هزار لیتر مواد محلول الکلی و ضدعفونی‌کننده تولید و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع کرده است.

سرهنگ عباس نبگانی در پایان از برگزاری رزمایش 3 هزار نفر بسیج خوزستان خبر داد و عنوان کرد: چهارمنطقه بزرگ و درگیر ویروس‌کرونا جهت پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی به حوزه شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان سپرده شد که به دستور شورای تامین استان این عملیات از امشب با 15 دستگاه خودرو و 40 نفر نیرو آغاز می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار