اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
فرماندار شوشتر دستور بستن تمام ورودی‌های شهر شهید شرافت این شهرستان را صادر کرد.
مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه فوق‌العاده شورای سلامت که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: در شهر شهید شرافت با توجه به تراکم جمعیتی که وجود دارد متاسفانه اولین مورد مثبت و مبتلا به کرونا ویروس اعلام شده است و 3 نفر دیگر نیز مشکو‌ک‌اند.

رئیس شورای تامین شهرستان ضمن صدور دستورات لازم مبنی بر مسدود کردن ورودی‌های شهر شهید شرافت بیان کرد: از امروز تمام ورودی‌های شهر شهید شرافت بسته می‌شوند. تنها ورودی که ایستگاه پایش در آن فعالیت خواهد کرد، قابل تردد است. به هیچ عنوان هیچ خودروی غیربومی حق وارد شدن به شهر شرافت را ندارد.

وی اضافه کرد: این اقدام و پایش‌ها بایستی با همکاری و ایست بازرسی مشترک سپاه و نیروی انتظامی صورت گیرد. مساجد و مراسمات در هر نقطه از شهر شرافت حتی در منازل، باید کاملاً لغو شود و در غیر این صورت برخورد لازم و جدی با خاطیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی مهم‌تر و واجب‌تر از حفظ سلامت مردم شهید شرافت نیست و در این خصوص هیچ کوتاهی پذیرفته نخواهد بود اذعان داشت: تصمیمات شهرستان برای قضیه مبارزه با کرونا، آنقدر جدی است که نمازهای جماعت که بسیار مورد سفارس دین ماست تعطیل شده و هیچ چیزی پر اهمیت‌تر از این قبیل اجتماعات نداریم، بنابراین با هرگونه تجمعی که سلامت را به خطر بیاندازد برخورد قضایی می‌شود.

وی در خصوص اعلام اخبار مربوط به کرونا در شوشتر گفت: به هیچ وجه در سطح شهرستان هیچکس غیر از دکتر کلانتر به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی حق مصاحبه در خصوص ویروس کرونا و اعلام وضعیت را ندارد.

وی با اشاره به کاهش روند رو به رشد مبتلایان در شوشتر و در روزهای اخیر افزود: دکتر شریعتی استاندار محترم با وجود تمام درگیری ها و مشکلات موجود، از شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در شوشترتقدیر کردند، چرا که اقدامات پیشگیرانه در شهرستان مفید واقع شده‌اند.

مهندس پنبه‌دانه‌پور گفت: از عزیزان دانشکده علوم پزشکی قدردانی می‌کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم. از مدیران سایر دستگاه‌ها نیز می‌خواهم که در مواقع بحران کارشان را به نحو احسن و با تمام تلاش انجام دهند و الا در شرایط عادی خیلی‌ها می‌توانند مدیریت لازم را داشته باشند.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار