اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
در گفتگو با شوشان مطرح شد
ساعدی شهردار سابق خرمشهر طی گفتگویی با شوشان به تشریح برخی موارد در خصوص درگیری خود و دارابی(شهردار خرمشهر) پرداخت.

شوشان خرمشهر:ساعدی شهردار سابق خرمشهر طی گفتگویی با شوشان به تشریح برخی موارد در خصوص درگیری خود و دارابی(شهردار خرمشهر) پرداخت که در ادامه خوهید خواند.


عزیز ساعدی:ضمن عرض سلام وتبریک سال جدید خدمت همه همشهریان عزیز و با آرزوی سلامتی برای شما،لازم میدانم در خصوص موضوع درگیری خودم با آقای دارابی مطالبی را جهت شفاف سازی خدمت شما عارض شوم.
ریشه این درگیری به چند ماه پیش برمیگردد که ایشان  تحت تاثیر بعضی از افراد خارج از مجموعه شورا وشهرداری سعی در ایجاد حاشیه برای من نمودند.
 طی چند جلسه متوجه شدم  که متاسفانه جناب دارابی بخاطر ذهنیت ناشی از توهمات و تصورات شخصی تصمیم به مقابله و رویارویی با من گرفته بودند و به هر نحوی قصد آزار و اذیت بنده را داشتند،تا حدی که تصمیم گرفتم مورد را با چند نفر از دوستان مشترک و مسئول  در میان بگذارم.
خوشبختانه با مداخله دوستان اینکار تا مدتی نتیجه بخش بود و موجب آرامش مقطعی شد.
ولی در روز ۲۵ اسفند جهت تعیین تکلیف وضعیت کاری و حقوقی با آقای دارابی تماس گرفتم و ایشان  در حضور بعضی از همکاران و دوستان ضمن اشاره به وضعیت شهردار سابق تهران گفت که هر شهرداری که کنار میرود باید هزینه دهد و شما از این قاعده مستثنی نیستید و باید متحمل هزینه شوید.
حقیقتا از گفته ایشان متعجب شدم ودر همان روز  در نهالستان درخارج از وقت اداری ساعت ۲۱، در حضور دونفر از اعضای محترم شورا،مباحثه ما منجر به مجادله کلامی شد و متاسفانه به درگیری فیزیکی انجامید که بر خود لازم میدانم در همین جا  از تمام مردم شریف خرمشهر  به خاطر  این وضعیت پیش امده پوزش بطلبم  و همچنین از تمام اعضای شورای شهر (نظر به اینکه  هر دوی ما همکاران این عزیزان میباشیم و قطعا شرایط پیش آمده آنها را در وضعیت نامطلوبی قرار داده است)حلالیت میطلبم.
جا دارد که از درایت وصبر وحوصله جناب اقای دکتر حیدری فرماندار محترم  و رفتار عادلانه و منطقی جناب دکتر باوی دادستان فهیم مردم خرمشهر و همکاران محترمشان که قاطعانه و در کوتاه ترین زمان ممکن ، بدون جانبداری و بر مبنای حق وعدالت موضوع را مدیریت نمودند، تشکر کنم.  
 هرچند بعضی از مغرضان وفرصت طلبان (چه در قالب رسانه و یا خارج از آن)در این میان میخواستند که از اب گل آلود ماهی بگیرند  وسعی داشتند با قومیتی جلوه دادن این مشکل  و ایجاد تفرقه از موضوع بهره وری و سوء استفاده سیاسی کنند که با درایت و تعقل و مدیریت منسجم به اهداف ناصواب خود نرسیدند وبحث درگیری کاملا پیش بینی نشده و مثل تمام بحثها ودرگیریهای مشابه و روزمره درخارج از زمان اداری و به دور از هر بحث قومیتی  صورت گرفت که مجددا  از تمام همشهریان، همکاران  سیستم اداری وامنیتی  وهمه دوستان خودم پوزش میطلبم که درشب تحویل سال باعث تکدر خاطرشان شدیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار