اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
شوشان : معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان طی نامه‌ای به رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خواستار اعزام هیات کارشناسی برای بررسی طرح مالچ‌پاشی نفتی در خوزستان و توقف این طرح تا زمان اعلام نتیجه کارشناسان شد.

علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار داشت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد خوزستان (سمن‌ها) درباره توقف عملیات مالچ‌پاشی در شن‌زارهای استان، مکاتبه‌ای با کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد.
وی افزود: در این نامه از رییس سازمان حفاظت محیط زیست درخواست شده است یک هیات کارشناسی از تهران برای بررسی طرح مالچ‌پاشی نفتی در خوزستان تعیین و اعزام شود.
حسین‌زاده تصریح کرد: توقف مالچ پاشی نفتی در خوزستان تا نتیجه‌گیری این هیات کارشناسی نیز از سازمان حفاظت محیط زیست در خواست شده است.
معاون استاندار خوزستان همچنین گفت : در روزهای گذشته درخواست‌های متعددی از سوی اهالی دشت آزادگان (که طرح مالچ‌پاشی در آن در حال اجراست) و سمن‌های محیط زیستی درباره توقف عملیات مالچ‌پاشی نفتی دریافت کردیم و در دیدار حضوری با تعدادی از سمن‌ها نیز این مطالبه مطرح شده است.
وی تاکید کرد : باید به اعضای سمن‌ها و فعالان محیط زیست به عنوان شهروندان مسئول و دلسوز در مقابل محیط زیست احترام گذاشته و مطالبه آنها نباید بدون پاسخ بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار