اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴

شوشان خرمشهر:شورای اسلامی شهر خرمشهر که پارلمانی‌ست محلی، در دوره‌ی پنجمش و در برهه‌های مختلفی از زمان همچون امروز، با بن بستی بنام منفعت طلبی شخصی برخی از اعضایش مواجه بوده و می‌باشد که این مسئله از سالیان گذشته تا کنون، شهر و شهرداری خرمشهر را با چالش‌های بسیار جدی در حوزه‌های مختلف روبرو نموده است.

شورایی که برخی اعضایش شأن نقش آفرینی در این پارلمان محلی را به آقای دوربینی و سلبریتی‌های اینستاگرامی تنزل داده و با دمدمه مزاجی و پایبندیشان به حزب باد، رکورد تغییر موضع در مخالفت تا موافقت با یک شهردار را در تاریخ سیاسی‌کاری جهان به ثبت رسانده اند.

شورایی که برخی اعضایش بیش از ۹ ماه شهر و شهرداری را متوقف و معطل، احراز سکونت شهرداری نمودند که امروز همان اعضا برای کسب امتیاز و اخذ پروژه به نفع نزدیکان‌شان از همان شهردار، در حال رقابت هستند و با مقدم دانستن منافع شخصیشان بر منافع عمومی شهروندان خرمشهری در این عرصه نیز رکوردی بین المللی ثبت نموده اند.

شورایی که اکنون و کمتر از یک سال مانده به انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر، هنوز نتوانسته گزارشی شفاف از عملکردش را به افکار عمومی ارائه کند و با غیبت‌های مکرر و برخواسته از منافع شخصی برخی اعضایش، رکورد بیشترین غیبت‌های سیاسی را در اذهان خرمشهریان عزیز به ثبت رسانده است.

 این شورا، حال و در زمان بسیار کوتاه باقی مانده برای اعضایش، باید پاسخگوی این مسئله باشد که با توجه به ضعف شدید کارنامه‌ی عملکرد شهردار فعلی خرمشهر (که نتیجه‌‌ی مستقیم انتخاب اعضای آن شناخته می‌شود) و برابر بخشی از وظایف این پارلمان محلی که شامل: انتخاب شهردار، تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری می‌شود، چه تمهیداتی برای تغییر وضع موجود به نفع شهروندان مظلوم خرمشهر بزرگ در نظر گرفته‌اند؟!

آیا قرار است در اندک زمان باقی مانده نیز در برابر ضعف کارنامه‌ی عملکرد شهردار همچنان سکوت و مماشاتی از جنس منفعت طلبی را در پیش بگیرند یا که قرار است بالاخره با اقداماتی محسوس برای تغییر به نفع عامه‌ی مردم خرمشهر دست بکار شوند؟!

ایوب رنجبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار