اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
شوشان خرمشهر:ضمن تبریک ولادت امام زمان به مردم خرمشهر، در خصوص اظهار نظر آقای مطوری‌جزیره درمورد صحبت‌های من در فایل تصویری منتشر شده؛ باید عرض کنم لازم نیست ما ذهن مردم را متنور کنیم، ذهن مردم روشن هست، خودِ مردم بهترین قاضی هستند و واقعیت‌ رفتار و صحبت‌های ما را بهتر از ما می‌دانند. اگر اینکه صحبت ایشان را که گفته اند ما وظیفه داشتیم قبل از این که مواد ضد عفونی کننده را استفاده کنیم، سطوح را از گرد و خاک پاک کنیم، تایید کنیم باید عرض کنم: بله اما ای کاش قبلش به مردم میگفتیم که تا این شائبه برایشان به وجود نیاید که شهرداری به جای مواد ضدعفونی فقط با آب، اقدام به تنظیفِ خیابان کرده و مردم احساس کنند خلاف واقع به آنها گزارش میدهیم. این مسئله باید به سمع مردم می‌رسید.
لذا ما مردم را متهم به این نکنیم که خلاف واقع صحبت می‌کنند . در خصوص بحث امکانات باید بگویم من سر صحبتم هستم. در طول سال میزبان تعداد زیادی از هموطنان در مناسبتهای مختلف، راهیان نور و اربعین هستیم؛ امکانات ما در حوزه‌ی بهداشت و درمان و خدمات رسانی که در راس آن شهرداری است ضعیف است. از دولت انتظار داریم این امکانات را فراهم کند. یک بار طی این ۳۰ سال سر حرف و قولشان به مردم و نمایندگان بایستند و امکانات را تهیه کنند. خرمشهر لیاقتش بیشتر از این است که الان با این امکانات کم، بخواهیم مشکلاتی که پیش آمده را از بین ببریم. بنده اگر حرفی زدم در راستای تخریب سیستم شهرداری نبوده و همواره قدردان پرسنل خدماتی و کارگران شهرداری و واحد تنظیفات هستم و از حق و حقوقشان دفاع کردم و ازشان تشکر میکنم و و دستبوسشان هستم. ما نباید در سایه‌ی داشته‌ها، نداشته‌ها را نادیده بگیریم به جای اینکه روز اول بعد از اعتراض مردم منفعل بشویم و مردم را متهم به دروغگویی کنیم بهتر بودبه مردم میگفتیم و اطلاع رسانی میکردیم که قبل از ضدعفونی باید سطوح را شسشو بدهیم و در آن صورت این شائبه پیش نمی‌آمد که بنده به عنوان نماینده مردم و کسی که مشروعیتم را از مردم گرفتم در عمل به خاطر همین به موضوع وارد شدم و همانطور که در فایل تصویری گفتم مدضوع را پیگیری کردم اما بعد از آن با اطمینان بگویم خیابانها با مواد ضدعفونی کننده گندزدایی شد. بنده آدمی نیستم که جلوی دوربین بایستم و عکس بگیرم و منتشر کنم اما دوستانی که در بحران‌ها کنار من بودند شاهدند حضور شبانه روزی داشته و دارم.
اما در مورد بحث "انصاف" که آقای موسی مطوری جزیره، رئیس شورا، راجع به آن در مورد بنده صحبت کردند باید بگویم بی انصافی جایی است که ما زحمات نماینده کنونی در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری و تهیه و تامین اعتبارات مواد ضد عفونی توسط آقای سامری را نادیده بگیریم. 
در پایان اگر منتخب مردم هم در این مسیر فعالیتی داشته، از او تشکر میکنم و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان دارم. انشاءالله بتوانند گام مثبتی برای خرمشهر بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار