اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

شوشان خرمشهر:مع‌الاسف شاهد آن بودیم که پس از انتقاد دلسوزانه و بیان دغدغه‌ عامه‌ی مردم توسط اینجانب در قالب یک یادداشت تحلیلی و انتقادی، جناب آقای مطوری جزیره که اکنون و پس از پادویی به درگاه جریانات مختلف سیاسی و همچنین چرخش‌های ۱۸۰ درجه‌ای تاریخ‌ساز، مسنددار کرسی ریاست شورای شهری شده است که خاکش میراث شهادت و پر پر شدن جوانان برومند و با اصالت خرمشهری‌ست؛ همان شهری که امروز و در پیامی سخیف از سوی جناب مطوری جزیره، جوانانش خطاب آماج تندترین و بی سابقه‌ترین توهین‌ها قرار گرفتند.

جناب مطور جزیره؛

بنده با افتخار به عنوان یک شهروند خرمشهری و با تکیه بر قانون اساسی کشور عزیزمان ایران، از شما می‌پرسم؛ چه کسی به شما اجازه داده است که خود را تافته‌ی جدا بافته‌ و دیگر شهروندان شریف خرمشهری را فاقد جایگاه و پایگاه حقوقی بدانید و چنین توهین‌هایی را خطاب به جامعه‌ی بزرگ فعالان اجتماعی شهرستان خرمشهر داشته باشید؟! چه کسی به شما اجازه داده است که با نسبت دادن عبارت "شکست خوردگان سیاسی" کلیه‌ی منتقدین خود را مورد عتاب قرار دهید؟! چه کسی به شما اجازه داده است این چنین بر دلسوزان و منتقدین بتازید و آنها را کذاب بخوانید؟!

جناب مطور جزیره! 

بنده معتقدم که "دوصد گفته چون نیم کردار نیست" و حالا که شما منتقدین خود را کذاب و ابوهریره‌های زمانه میخوانید آیا بهتر  نیست برای بسته شدن راه انتقاد از عملکرد نداشته‌تان برای یک بار هم که شده به دور از این عوام فریبی‌ها و سر دادن فریاد وامظلوما برای شهرداری که حتی یک پروژه عمرانی بزرگ به اتمام رسیده در کارنامه‌ی عملکردش در خرمشهر وجود ندارد؛ با در نظر گرفتن و رعایت "انصاف"، بیایید و گزارشی شفاف از عملکردتان در راستای استیفای حقوق و منافع عمومی شهروندان خرمشهری، به مردم ارائه دهید.

جناب مطور جزیره! 

شما را چه شده است که این چنین به تقلا افتاده‌اید تا اندک اعتبار و اندک پایگاه اجتماعی باقی مانده‌‌تان را با توهین‌های مکرر به منتقدین بر باد داده و پایان عمر سیاسی‌تان در افکار عمومی را رقم بزنید؛ در واقع باید گفت: جناب آقای مطوری جزیره؛ فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ؟!

ایوب رنجبر
فعال سیاسی-اجتماعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار