اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به فعالیت ۳۳ کارگاه تولید لباس محافظ کادر درمان، گفت: از زمان راه اندازی کارگاه های لباس محافظ کادر درمان تا ۲۷ فرودین، ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۳۴ هزار و ۷۸۰ گان، ۱۴ هزار و ۳۰۰ عدد پاپوش محافظ و ۱۱ هزار و ۸۰۰ عدد کلاه تولید شده است.
عبدالنبی سواعدی اظهار کرد: برای پیشگیری از کرونا، در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان چندین کارگاه خیاطی بخش خصوصی و دولتی را فعال کردیم و به صورت مشارکتی در حال تولید لباس محافظ کادر درمان اعم از ماسک، گان، کلاه و پاپوش محافظ هستیم.

وی افزود: از زمان راه اندازی کارگاه های تولید لباس محافظ کادر درمان تا روز چهارشنبه (۲۷ فروردین)، ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۳۴ هزار و ۷۸۰ گان، ۱۴ هزار و ۳۰۰ عدد پاپوش محافظ و ۱۱ هزار و ۸۰۰ عدد کلاه تولید شده است. همچنین ۴ هزار بطری الکل تهیه و توزیع شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد: لباس محافظ کادر درمان در ۳۳ کارگاه در سطح استان خوزستان تولید می شود. برای تولید لباس های محافظ ۲۸۵ دستگاه چرخ خیاطی و ۱۳۰ اتو در اختیار ۳۵۸ نیروی ماهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست نیز توسط پژوهشگر برتر رامهرمزی تولید شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا و تعطیل شدن آموزشگاه ها، در استان ستادی تشکیل دادیم و برای تولید ماسک و لباس محافظ کادر درمان همه را بسیج کردیم. همچنین به زودی در تولید دستکش ورود خواهیم کرد.

سواعدی ادامه داد: این فعالیت ها با مشارکت بسیج، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد برکت و بهزیستی انجام می شود. تجهیزات، کارگاه ها و نیروی ماهر از اداره کل تامین شده است و موسسات دیگر در تامین بخشی از مواد اولیه کمک کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در پایان گفت: توزیع لباس محافظ و ماسک تولید شده در کارگاه های فنی و حرفه ای پس از ایزوله شدن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار می گیرد. یعنی توزیع آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار