اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
امام جمعه شوشتر:
امام جمعه شوشتر گفت: هر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی یا بسته ماندن مساجد بگیرند همان را عیناً عمل خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، امام جمعه شوشتر گفت: هر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی یا بسته ماندن مساجد بگیرند همان را عیناً عمل خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سلیمانی در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در خصوص ماه مبارک رمضان و مساجد و برپایی جماعات ما تابع دستورات کشور و استانیم و مستقل عمل نخواهیم کرد. اگر تصمیم کشوری و استانی، بازگشایی مساجد باشد ما هم استقبال می‌کنیم و اگر تصمیم به ادامه تعطیلی باشد پیروی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان نباید به دلیل انتشار ویروس کرونا کمرنگ شود، افزود: هیچ منافاتی ندارد که ما هم از برکات ماه رمضان استفاده کنیم و هم وظایف شرعی و اجتماعی که متولیان بهداشت و درمان در مورد مبارزه با کرونا توصیه کرده‌اند را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: از همه ادارت و مسئولانی که در موضوع مبارزه با کرونا تلاش کرده و می‌کنند ممنونم چرا که با هدایت فرماندار محترم و همکارانشان به صورت شبانه‌روزی در حال کار هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر بیان داشت: باید در سطح جامعه و در ماه رمضان فضای معنوی به وجود آوریم و جوانان را از طریق مبادی جایگزین فضای حقیقی مانند شبکه‌های اجتماعی از برکات و فضائل ماه مبارک رمضان آگاه کنیم.

وی گفت: به هیچ وجه با فرا رسیدن ماه رمضان دستورات و توصیه‌های بهداشتی را نادیده نگیریم و تا زمان ریشه کن شدن این ویروس باید توصیه‌ها را کاملاً با جدیت انجام دهیم.

گفتنی است، در این جلسه پنبه‌دانه‌پور فرماندار شهرستان و برخی دیگر از مسئولان حضور داشتند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار