اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: به منظور آنکه نانوایان با مشکل مواجه نشوند، به نانوایان اجازه داده شده است تا مانند سایر استان‌های کشور قیمت نان را براساس ضوابطی که وجود دارد، افزایش دهند.
نورالله حسن‌زاده در حاشیه کارگروه آرد و نان خوزستان که امروز، ۳ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برخی شهرستان‌های استان اقدام به ایجاد نانوایی‌های جدید شده و در این زمینه این نانوایی‌ها مکاتباتی را برای دریافت سهمیه آرد داشته‌اند اما با توجه به ممنوعیت صریحی که از کارگروه کشوری آرد و نان وجود دارد، ضوابط خاصی برای ایجاد نانوایی جدید وجود دارد.

وی افزود: در این زمینه سازمان صمت استان اعلام کرده که مکاتبات فراوانی از شهرستان‌های استان برای افزایش سهمیه آرد وجود دارد و در این زمینه بر اساس تصمیم‌گیری‌ها، به فرمانداران ابلاغ شده است که از ارائه درخواست جدید برای افزایش سهمیه آرد خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی خرید گندم از کشاورزان تصریح کرد: در حال حاضر فصل برداشت گندم است و بر اساس پیش‌بینی‌ها حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن گندم تولید و حدود ۱.۵ میلیون تن توسط مراکز خرید از کشاورزان خریداری خواهد شد.

حسن‌زاده با بیان اینکه خوزستان تنها استانی است که افزایش قیمت نان نداشته است، عنوان کرد: از سال گذشته قیمت نان در سراسر کشور افزایش داشته اما به دلیل شرایطی از جمله وقوع سیلاب در خوزستان از سال گذشته قیمت نان تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه قیمت نان از هفته آینده افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان‌کرد: به منظور آنکه نانوایان با مشکل مواجه نشوند، به نانوایان اجازه داده شده تا مانند سایر استان‌های کشور قیمت نان را براساس ضوابطی که وجود دارد، افزایش دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار