اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۳
استاندار خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم برای حمایت از شرکت لاستیک‌سازی گتوند، ضمن اینکه از واردات تیوپ و لاستیک جلوگیری کنیم، زمینه ایجاد کارخانه تایرسازی را نیز فراهم نمائیم.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، استاندار خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم برای حمایت از شرکت لاستیک‌سازی گتوند، ضمن اینکه از واردات تیوپ و لاستیک جلوگیری کنیم، زمینه ایجاد کارخانه تایرسازی را نیز فراهم نمائیم.


غلامرضا شریعتی عصر جمعه در حاشیه بازدید از کارخانه لاستیک‌سازی گتوند اظهار کرد: شرکت لاستیک‌سازی خوزستان در گتوند در آستانه تعطیلی بود و با 50 نیرو در حال کار بود. با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و حمایت‌های لازم به بخش خصوصی واگذار گردید و الان الحمدالله رونق گرفته است.

وی افرود: این مجموعه در حال حاضر حدود 180 نفر پرسنل دارد. ابعاد مختلف و تولیدات آن تنوع پیدا کرده و در مسیر توسعه قرار گرفته است که از سرمایه‌گذار آن نیز تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت از این شرکت برای گسترش کارخانه بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های جدی آقای گیلانی نماینده محترم شهرستان، انشاءالله مسئله کارخانه تایر‌سازی را با کمک خود ایشان پیگیری خواهیم کرد و از طریق صندوق توسعه ملی نیز درخواست‌های لازم را دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی تولیدات تایر، سرمایه‌گذار متعهد شده که به صورت 3 شیفت کار کند و حدود 100 نیروی دیگر نیز به کادر خود اضافه کند و تمام نیازهای کشور را در این خصوص تامین نماید.

استاندار خوزستان همچنین پس از بازدید از مجتمع کشت و صنعت شهید باغبانی گفت: در حال حاضر در این مجتمع کشت گندم و کلزا، پرورش زنبور عسل، دامداری و... در حال انجام است. در یک تا دو ماه آینده نیز حدود 5 هکتار گلخانه در این مجتمع افتتاح خواهد شد که تا سال 1400 نیز 25 هکتار دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

شریعتی ادامه داد: بنده تاکید می‌کنم که هم شرکت لاستیک‌سازی و هم مجتمع شهید باغبانی باید از نیروهای بومی و فرزندان همین منطقه استفاده کنند و به سمتی حرکت کنیم که در سال جهش تولید، رونق اقتصاد و تولیدات را افزایش دهیم.

وی که قبل از ورود به گتوند برای بررسی برخی مسائل، در شهر شهید شرافت شهرستان شوشتر حاضر شده بود، در رابطه با این بازدید نیز اذعان داشت: در شهر شهید شرافت مشکلاتی در موضوع آیلند جاده کنار آن و همچنین زیرگذر ورودی به این شهر وجود داشت، که دستورات لازم را اتخاذ و به مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار