اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
رییس اداره تعاون روستایی ماهشهر از خرید ۵ هزار و ۸۱۴ تن گندم و کلزا توسط تعاون روستایی این شهرستان از کشاورزان خبر داد.

شوشان: امید سواری در خصوص خرید گندم و کلزا در این شهرستان اظهار کرد: تعاون روستایی شهرستان ماهشهر با در اختیار داشتن یک مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا تاکنون موفق به خرید ۵ هزار و ۷۶۸ تن گندم و ۴۶ تن کلزا از کشاورزان این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: تعاون روستایی شهرستان ماهشهر در سال گذشته موفق به خرید ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن گندم شده بود اما امسال علاوه بر خرید گندم نسبت به خرید کلزا نیز اقدام شده است و در این زمینه یک مرکز خرید کلزا، کار خرید این دانه روغنی را بر عهده دارد.

رییس اداره تعاون روستایی ماهشهر با بیان اینکه خرید گندم و کلزا تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد، تصریح کرد: یکی از انتظارات تعاون روستایی شهرستان با توجه به فسادپذیری محصول کلزا، حمل سریع و به موقع این محصول از مرکز خرید است تا باعث بروز خسارت نشود.

سواری با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته توسط تعاون روستایی برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز خرید عنوان کرد: مرکز خرید گندم هفته‌ای سه بار توسط پرسنل مرکز سمپاشی می‌شود. همچنین اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، پمپ سمپاشی و آب ژاول، الکل و ژل‌های ضدعفونی به مقدار لازم توسط خود مرکز خریداری و میان پرسنل توزیع شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار