اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
مدیرعامل شرکت مدیریت، تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه کارون۳ خبر داد:
مدیرعامل شرکت مدیریت، تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه کارون۳ از شکست رکورد تولید انرژی در نیروگاه کارون۳ خبر داد.

شوشان: سیدحمید صالحی با اشاره به بارش و نزولات آسمانی مناسب در سال آبی ۹۷ -۹۸ و ذخیره سازی مناسب آب پشت سد اظهار داشت: با تلاش و کوشش کارکنان مجموعه شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ برای آماده نگه داشتن واحد‌های نیروگاهی، رکورد تولید ۱۴ ساله در این نیروگاه‌ها شکسته شد.

وی افزود: تولید سال ۹۸ این نیروگاه نسبت به سال‌های ۹۶ _۹۷ رشد ۲۰۰ درصدی و در مقایسه با سال‌های گذشته نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که باید از مجموعه تلاشگر این سد و همچنین از همکاری‌های صورت گرفته در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان در راستای پشتیبانی از تولید و آماده نگه داشتن کلیه شرایط بهره برداری در سال ۹۸ قدردانی بعمل آورد.

مدیرعامل شرکت مدیریت، تولید و بهره‌برداری کارون۳ بیان کرد: با توجه به مزین شدن سال ۹۹ به شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت پیروی از آن، به یاری خداوند متعال هم اکنون نیروگاه مذکور با تمام توان و همت خود آمادگی لازم را جهت توان حداکثری در تامین پیک مصرف تابستان سال جاری و همکاری مستمر با مدیریت شبکه کشور جهت تولید انرژی پایدار را در برنامه کاری خود دارد.

گفتنی است نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد کارون ۳ یکی از بزرگترین نیروگاه‌های برق آبی ایران به شمار می‌رود که با توجه به قابلیت موجود در آن نقش بسیار موثری در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه برق سراسری ایفا می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار