اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
فرماندار ماهشهر گفت: یکی از کارمندان اداره دارایی بندرامام که خواهان تبدیل وضعیت استخدامی خود بود، این اداره را به آتش کشید.
شوشان: محسن بیرانوند با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اداره دارایی بندر امام (ره) اظهار کرد: صبح روز گذشته، 16 اردیبهشت ماه یکی از کارمندان اداره دارایی بندرامام که خواهان تبدیل وضعیت استخدامی خود بود نسبت به ایجاد این حادثه اقدام کرد.

وی افزود: این شخص یکی از کارمندان قراردادی اداره دارایی بندر امام است که توقع داشت وضعیت استخدامی‌اش از قراردادی به رسمی تغییر کند اما با توجه به اینکه این درخواست در چارچوب اداره نبود و امکان تبدیل وضعیت وجود نداشت، فرد نسبت به آتش زدن اداره اقدام کرد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: آنچه که تاکنون از شواهد به دست آمده، این است که فرد به دلیل تبدیل وضعیت شغلی با بنزین اقدام به آتش کشیدن این اداره کرده است اما مساله همچنان در دست بررسی است و در صورت مشخص شدن ابعاد دیگر، نتیجه به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

بیرانوند با بیان اینکه یک طبقه از اداره دارایی بندر امام به دلیل آتش سوزی توسط این فرد دچار خسارت شده است، خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه در این حادثه کشته و یا زخمی وجود نداشت و فرد متخلف نیز اکنون دستگیر و در اختیار نیروهای انتظامی شهرستان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار