اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
استاندار اعلام کرد:
استاندار خوزستان از تعطیلی ادارات، بانک ها و اصناف غیرضرور در ۹ شهرستان استان تا پایان هفته خبر داد.
غلامرضا شریعتی امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به شرایط استان و روزهای پیش رو و پیش‌بینی‌هایی که می شود، تشخیص دادیم که در برخی شهرهای استان، مجدد محدودیت ایجاد کنیم تا بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را کاهش و قطع کنیم تا خدای ناکرده با طغیان مواجه نشویم.

 وی عنوان کرد: من این موضوع را که برخی افراد و بعضا مسئولان بدون اطلاع از شرایط استان خوزستان، توییت کرده بودند که خوزستان طغیان کرده است، رد می کنم زیرا چنین چیزی را شاهد نیستیم و لازم است که این دوستان بدون هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی موضوعی را مطرح نکنند تا باعث التهاب جامعه نشوند.

استاندار خوزستان گفت: شرایط تحت کنترل و پایدار است اما برای جلوگیری از ناپایدارشدن اوضاع، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین کمیته علمی پیشنهاداتی ارائه دادند که شب گذشته نیز مفصل در خصوص آن ها بحث کردیم و نهایتا تمام اعضا نظرشان بر این بود که در شهرهای باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان که شهرهای قرمز اعلام شده اند تا پایان هفته تعطیل اعلام شوند و محدودیت های رفت و آمدها در مناطق مختلف شهر ایجاد و شرایط به صورتی مدیریت شود که زنجیره قطع شود.

وی بیان کرد: از ادارات و سازمان ها و همچنین اصناف به جز مشاغل لازم و ضروی می خواهیم که در این زمینه با ما همکاری کنند تا شرایط این شهرها نیز کنترل شود و به حالت عادی برگردند. البته روز جمعه نیز مجددا بررسی می کنیم و اگر لازم باشد، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

شریعتی عنوان کرد: فرمانداران، فرمانداران انتظامی، بسیج و دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان موظف هستند با تمهیداتی که می اندیشند، امور را در شهرها ساری و جاری کنند تا شرایط را مانند قبل به حالت عادی برگردانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار