اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
لازم است شخصاَ خود مدیریت استان بر همه دستگاه ها و نهاد های مسئول در اجرای درست و اعمال محدودیت ها و تعطیلی ها نظارت کند...
شوشان: ویروس کرونا در آخر توانست مسئولین خوزستانی و کشوری را قانع کند که زورش از برنامه ها و طرح های آن ها برای کنترل شیوع این ویروس در خوزستان بیشتر است و امروز استاندار خوزستان در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور برگزار شد صریحاَ اظهار کرد با توجه به روند شیوع کرونا و آمار بالای مبتلا شدگان تشخیص دادیم که در برخی شهرهای استان، مجدد محدودیت ایجاد کنیم تا بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را کاهش و قطع کنیم تا خدای ناکرده با طغیان مواجه نشویم.

البته باید قاطعیت استاندار خوزستان در اتخاذ تصمیم برای ایجاد محدودیت و تعطیلی 9 شهر در استان را به فال نیک گرفت که نشانگر اهمیت دادن به سلامت شهروندان خوزستانی است.

اما این تعطیلات نباید محدود به ادارات و بانک ها شود بلکه باید دلیل و منشاء اصلی شیوع ویروس که موجب افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان شده است را پیدا کرد. زیرا نمی شود مراکز دولتی تعطیل شوند اما فعالیت مراکز تجاری، بازارها، خیابان های پرتردد و اجتماعات مردم به صورت عادی ادامه پیدا کند.

متاسفانه بسیاری از مردم طی هفته های گذشته با جدی نگرفتن این ویروس مرگ ‌بار و رفتن به بیرون از خانه، بدون رعایت نکات بهداشتی و خود مراقبتی و همچنین سفرهای غیر ضرور، خود و اطرافیانشان را در آستانه مرگ قرار داده اند.

همچنین برخی از مردم و اصناف اصول اولیه بهداشتی را پس از برداشته شدن محدودیت ها رعایت نکردند و همچون گذشته به کارهای روزمره خود ادامه دادند که این موضوع روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در خوزستان را در پی داشت.

این نکته را باید به مسئولین یاد آور شد که دولت و مدیران استان نباید امیدوار به تعطیلی یک هفته آینده باشند و در صورت کم شدن آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به یکباره محدودیت های اعمال شده برداشته شود زیرا طبق آمار، اعمال محدودیت و قرنطینه نسبی شهرها در ایام عید و بستن تمامی رستوران ها، اماکن تفریحی و زیارتی شیوع این ویروس مرموز را تا حدودی کنترل کرده بود اما این شتابزدگی در عادی کردن شرایط رفت و آمد و باز شدن کسب و کارها شیوع این بیماری را در استان چند برابر کرد و امروز شاهد این روند صعودی هستیم.

لازم است شخصاَ خود مدیریت استان بر همه دستگاه ها و نهاد های مسئول در اجرای درست و اعمال محدودیت ها و تعطیلی ها نظارت کند و با هر عملی که در انجام این محدودیت ها خللی ایجاد  کند برخورد قاطع انجام شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment به نظر شما با بستن چند پل و چند خیابان کیانپارس مشکل کرونا در اهواز رفع می شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار