اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از روند ثابت فوت ناشی از کرونا در خوزستان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: تلاش‌های متمرکز بیشتری برای بهبودی بیماران در حال انجام است.
شوشان: دکتر علی احسان‌پور امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام افتتاح آزمایشگاه تشخیصی شماره ۳ این دانشگاه در اهواز گفت: پس از افتتاح این آزمایشگاه در روز گذشته با تلاش شبانه‌روزی همکاران بهداشت و درمان، نتایج حجم قابل ملاحظه‌ای از  نمونه‌های جمع‌آوری شده از مراکز جامع سلامت در چند روز گذشته در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته مشخص شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این آزمایشگاه امیدوار هستیم در چند روز آینده بتوانیم نمونه‌های باقی مانده که هنوز آزمایش‌های تشخیصی بر روی آنان انجام نشده را به نتیجه برسانیم و مجددا شاهد پاسخ‌دهی در کمتر از ۲۴ ساعت باشیم.

وی گفت: با توجه به حجم نمونه‌های دریافتی از مراکز جامع سلامت و فعالیت همه آزمایشگاه‌های تشخیصی استان خوزستان، انتظار می‌رود در چند روز آینده شاهد ثبات در این روند فعلی باشیم.

احسان‌پور تصریح کرد: فوت ناشی از بیماری کرونا در خوزستان در روزهای اخیر  روند ثابتی داشته است و البته تلاش‌های متمرکز بیشتری برای بهبودی بیماران در حال انجام است.

وی گفت: کماکان از خوزستانی‌ها تقاضامندیم نهادهای اجرایی استان را در مدیریت این بیماری یاری کنند و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از شرکت در مراسمات را به جد رعایت کنند. دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تمام توان و ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی به مدیریت این بیماری می‌پردازد ولی همواره نیازمند حمایت‌های مردم و نهادها و ارگان‌های مختلف و اصحاب رسانه است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در حال حاضر ۶۴۷ بیمار در مراکز درمانی استان خوزستان بستری هستند و خوشبختانه ۴۳۹۰ بیمار نیز از این بیماری بهبود یافته‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار