اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
*شوشان: رستم قاسمي که پيش از اين به عنوان يکي از نامزدهاي کليدي و اصلي سکانداري استانداري خوزستان مطرح بود، از نپذيرفتن اين مسئوليت خبر داده است. يک مقام مسوول در تهران با تاييد اين خبر گفت: وزير سابق نفت با ذکر اين نکته که بعد از فوت همسرش نمي تواند به شهرستان سفر يا مقيم شود اعلام کرده است: به دليل مسووليت هاي جديد خانوادگي و حضور دائمي تر در ميان خانواده بعد از فوت همسرش؛ نمي تواند به استانداري خوزستان جواب مثبت دهد.

 * شوشان: امین بیانک نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی و از چهره های نزدیک به کارگزاران نیز از گزینه های تصدی استانداری خوزستان است.طبق اخبار رسیده به شوشان بیانک در وزارت کشور به این منظور مصاحبه هم داده است.


* برخی از نیروهای ستادی استانداری خوزستان در حال رایزنی برای استاندار شدن محمدحسین مقیمی نماینده سابق خمین هستند. گفتنی ست که مقیمی پس از حدود 16 سال خوج از خورستان کماکان عضو هیات مدیره موسسه علمی فرهنگی نوید صالحین اهواز می باشد.

*شوشان: شنیده ها حاکی است متاسفانه برخی افرادی که تمایل زیادتری برای استاندار شدن دارند، پروسه استاندار شدن خود را به پیمانکاران سیاسی سپرده و به با خروج از روال منطق و اعتدال، با صرف هزینه‌هایی قصد جلب نظر برخی افراد نزدیک به دولت را دارند تا جایی که در راهروهای پارلمان نیز حرف و حدیث هایی درباره رایزنی خارج از عرف برخی افراد و مطرح گشتن رد و بدل شدن پول و مقام بین برخی از سیاسیون نزدیک به دولت شنیده می شود.

* شوشان: بر اساس گفته امیری، سخنگوی وزارت کشور باتوجه به اینکه تا اوایل آبان ماه تنها 21 روز دیگر فرصت باقی است و دولت تنها در هر هفته 2 جلسه برگزار می کند، باید منتظر باشیم تا پس از این در هر هفته و در جلسات هیات وزیران درباره تعدادی از استان ها تصمیم گیری شده و استانداران جدید به مرور در فرصت باقی مانده تعیین شوند.

*شوشان: منصور کتانباف شهردار سابق اهواز چند پیشنهاد کاری دارد که به احتمال در مدیریت یکی از مناطق یا سازمان های شهرداری تهران به کار مشغول شود. وی پیش از شهرداری اهواز 29 ماه قائم مقام شهردار منطقه 1 تهران بوده است.

* محسن رضایی کاندیدای خوزستانی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دید و بازدید به مسجدسلیمان و لالی سفر کرده است. مسجدسلیمانی ها همواره انتظارات زیادی از رضایی برای تلاش درآبادانی شهر خود داشته اند اما نکته جالب توجه آن است که دولت ها معمولن میانه ای با آقا محسن نداشته اند تا به توصیه های وی گوش دهند.

* شوشان: اعضای شورای چهارم اهواز عصر چهارشنبه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز دیدار کردند. یکی از اعضای شورای اهواز با ارجاع به بیانات آیت الله در خطبه های نماز جمعه گفته بود که ایشان از انتخاب کمیسیون های شورا راضی بوده اند اما عده ای دیگر از فعالین و صاحب نظران اعتقاد دارند با توجه به سفر هفته گذشته آیت الله جزایری به لبنان برای بازدید از شبکه های ماهواره ای ایشان در جریان فراز و نشیب و مناقشات انتخاب کمیسیون ها قرار نداشته لذا سخنان ایشان با اعضای شورا دارای اهمیت است. گفتنی ست که در خطبه ها امام جمعه اهواز از فعالیت های کتانباف شهردار قبلی نیز تقدیر و حمایت کرده بود اما متاسفانه برخی خبرگزاری ها بجای پایبندی به نص خبر با اعمال سلیقه غیر حرفه ای و دخل و تصرف برخی اخبار را منتشر می کنند.

* شوشان: همچنان برخی پرتال ها و سایت های سازمان های دولتی و ادارات که هزینه های بسیاری برای طراحی و نگهداری آنان داده می شود حالت دکوری و تزیینی داشته و علاوه بر به روز نشدن هیچ گونه امکان خدمات رسانی به شهروندان را نیز ندارند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
محمودیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
comment
1
2
comment استاندار شدن مقیمی یعنی استانداری همچنان در دست حجازی استاندار فعلی و دوستان وی باقی خواهد ماند و ادامه دولت احمدی نژاد در خوزستان چون مقیمی از دوستان نزدیک حجازی وطیف نزدیک به وی است
comment
سیاحتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
comment
2
1
comment آقای بیانک تا امروز کجا تشریف داشتند؟ ایشون که از خوزستان به همه جا رسیدند وخارج نشین شدند می توانند دردهای خوزستان را چاره کنند آخه؟ هیچکس با ایشان همراه و همگرا نیست
comment
احمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
comment
0
4
comment بازگشت مقیمی یعنی تکرار مدیران نا کارآمد دوره ی احمدی نژاد و تکرار حجازی در استانداری - مگر خبر ندارید که معرف مقیمی کیست؟
comment
کشوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
comment
0
2
comment سلام من نمیدونم کتانباف برا تو چی داشت
.به هر بهانه ای بند تنبون رو به فرمون هواپیما وصل میکنی و از اربابت تعریف میکنی
حاضرم بات مناضره کنم تا از گند کاری های فرهنگی گرفته تا سطحی کاری های خدماتی و عمرانی روشنت کنم
.هر زمین خالی پیدا کرد چهارتا علف کاشت.ازش سوال کن فرق بین علف هرز با چمن رو میدونه .
از پروژه های تو خالی و بدون کیفیت بگم یا از حیاط خلوت های .........
جان خودت ی نظر سنجی از پرسنل شهرداری بذار ببین چند نفر راضی بودن ازش بجز مشاوراش که اونا هم با رفتنش از شهرداری نرفتن و بهش پشت کردن

با چهاتا زمین چمن و دوتا لامپ بی کیفیت که نمیشه شهر رو اداره کرد و گفت ما مجموعه ورزشی داریم و اهواز رو به شهر نور تبدیل کردیم

.بابا هرکه را بهر چیزی ساختن این همه مهندس شهر سازی با تخصص مدیریت شهری بیکار ند
.چرا باید ی بازنشسته بشه شهردار یک متخصص بیکار بشه تا یه باز نشسته دو جا حقوق بگیره .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار