اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۹
تحقق عملی شعار جهش تولید نیازمند جهشی شگرف در به‌کارگیری استعدادها و ایده‌های جوانان خلاق و پرانگیزه در تمامی بخش‌های اقتصادی و مدیریتی است؛ در این میان نیز یک اصل مهم و اساسی این است که مردم باید نتایج افزایش تولید را در زندگی لمس کنند.
حسین عبدالعزیزی: تحقق عملی شعار جهش تولید نیازمند جهشی شگرف در به‌کارگیری استعدادها و ایده‌های جوانان خلاق و پرانگیزه در تمامی بخش‌های اقتصادی و مدیریتی است؛ در این میان نیز یک اصل مهم و اساسی این است که مردم باید نتایج افزایش تولید را در زندگی لمس کنند.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات گهربار خود در سال گذشته درباره خیانت و خباثت جبران‌ناپذیر خاندان خائن پهلوی به ملت ایران فرمودند «در ایران قبل از انقلاب، نه تنها از لحاظ اقتصاد دوران پهلوی، بلکه به لحاظ پایه‌های اقتصـادی که تـا سـال‌ها بعد هـم اثرش باقی مانـد، بزرگتریـن خیانـت را رژیـم پهلـوی بـه اقتصـاد ایـران کـرده اسـت! ایـران را بـه انبـار کالاهـای وارداتـی کـم‌ارزش و بی‌فایـده غربـی تبدیـل کردنـد؛ ابزارهـای بنجـل و چیزهای زیادی و غیـرلازم را بـا پول‌های کلان خریدنـد! کشـاورزی این کشـور را که یـک روز به کلی خودکفا بود، به کلی نابود کردند به‌طوری‌ کـه پس از گذشـت سـال‌ها هنـوز هم که هنوز اسـت، کشـاورزی مـا به حـالت اول برنگشته اسـت، زیراکه سـیل مهاجرت‌هایی که با تشـویق آنها به سـمت شـهرها بـه راه افتاد، چیزی نبـود کـه بـه آسـانی بشـود جلـویش را گرفـت.»

خیانت خاندان پهلوی طی سال‌ها به اقتصاد ایران بر همگان آشکار است و به همین علت مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است بر تلاش و شکوفایی اقتصاد کشور تأکید دارند و مهم‌ترین کار و راهبرد اساسی را «مصون‌سازی اقتصاد از آسیب تحریم‌ها از طریق تقویت، رونق و جهش تولید داخلی» عنوان می‌کنند.

نیک می‌دانیم که برای نجات کشور از بحران اقتصادی نباید منتظر پایان تحریم‌ها شد. نگاه برنامه‌ریزی شده و بلندمدت، تلاش مضاعف و درخور توجه برای عملی شدن شعار جهش تولید و اجرای تدابیر و شیوه‌های کارشناسی شده و علمی می‌توان به نتایجی مطلوب و آثار اقتصادی مثبت دست یافت.

تحقق عملی شعار جهش تولید نیازمند جهشی شگرف در به‌کارگیری استعدادها و ایده‌های جوانان خلاق و پرانگیزه در تمامی بخش‌های اقتصادی و مدیریتی است. این مهم نیز همت مسئولان و متولیان امر را می‌طلبد که به این منظور لازم است استعدادیابی کنند و نسبت به جذب جوانان بر اساس شایسته‌سالاری عمل کنند.

اصل مهم و اساسی در این میان این است که مردم باید نتایج افزایش تولید را در زندگی لمس کنند. این مهم، زمانی محقق می‌شود که بتوانیم تولید را به حداکثر برسانیم و پیش‌زمینه و مقدمه این امر، سرمایه‌گذاری برای شکوفایی بیشتر و رونق تولید در همه ابعاد است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار